Savukārt vietās, kur nav velosipēdu infrastruktūra, - pa ietvi, netraucējot gājējus ar ātrumu, kas nav lielāks par sešiem kilometriem stundā, bet atsevišķos gadījumos arī izbraukt uz brauktuves. Pasažieru pārvadāšana ar elektrisko skūteri būtu aizliegta.
Līdzīgi kā ar mopēdiem un velosipēdiem arī elektrisko skūteri būtu aizliegts vadīt personai, kurai alkohola koncentrācija asinīs pārsniedz 0,5 promiles.
Aizpors norādīja, ka visas šīs idejas tiks nodotas sabiedrības izvērtēšanai un apspriešanai, un pēc CSDD aplēsēm jaunais elektrisko skūteru regulējums varētu būt gatavs uz nākamo sezonu.
SM pārstāve Iveta Kancēna aģentūrai LETA norādīja, ka ministrijas ieskatā nepieciešams veikt precizējumus Ceļu satiksmes likumā, lai precīzāk definētu elektrisko skrejriteņa jēdzienu (pēc jaudas un pārvietošanās ātruma). Savukārt Ceļu satiksmes noteikumos precīzāk jānosaka to izmantotāju uzvedību ceļu satiksmē.
Projekts grozījumiem normatīvajos aktos varētu būt gatavs šogad rudenī.
Jau ziņots, ka šovasar Latvijā elektrisko skūteru nomas pakalpojumus sāka piedāvāt trīs uzņēmumi.
Latvijas jaunuzņēmums "Fiqsy" elektrisko skūteru nomu sāka piedāvāt jūnija sākumā, Rīgas centrā nodrošinot 350 skrejriteņu nomu. Jūnija beigās skrejriteņu nomu sāka piedāvāt Igaunijā reģistrētās kopbraukšanas platforma "Bolt", kas Rīgas centrā piedāvā 100 skrejriteņu nomu. Savukārt jūlija sākumā elektrisko skūteru nomu sāka piedāvāt šogad Latvijas tirgū ienākušais Lietuvas automašīnu koplietošanas uzņēmums "CityBee", kas Rīgas centrā īrei piedāvā 150 skrejriteņus.
Visi trīs uzņēmumi plāno piedāvāto īres skūteru skaitu palielināt.