Lidmašīnu "Boeing 737 MAX" lidojumi martā tika aizliegti pēc divām šī modeļa lidmašīnu katastrofām, kas prasījušas 346 cilvēku dzīvības.
Lindblads, kurš ir vadījis programmu "737 MAX" kopš 2018. gada augusta, atkāpsies no amata un palīdzēs to pārņemt saviem pēctečiem, memorandā personālam paziņoja "Boeing Commercial Airplanes" vadītājs Kevins Makalisters.
"Boeing" atvainojās pēc abām aviokatastrofām un atzina trūkumus savā saziņā ar regulatoriem, tomēr uzņēmuma vadītājs Deniss Muilenburgs un citas augstākās amatpersonas ir palikušas savos amatos.
"Šis mums ir bezprecedenta laiks, jo mūsu primārais mērķis vēl arvien ir "737 MAX" lidojumu droša atsākšana un tiekšanās uz kvalitāti un drošību visā, ko mēs darām," sacīja Makalisters.
Kompānija ir plaši kritizēta par tās izstrādāto "Boeing 737 MAX", kuras automātiskā sistēma "Maneuvering Characteristics Augmentation System" (MCAS) tiek uzskatīta par faktoru abās katastrofās.
Šī automātiskā sistēma lidmašīnu modeļos "Boeing 737 MAX 8" un "Boeing 737 MAX 9", kuras nolūks ir palīdzēt pilotiem izvairīties no lidmašīnas priekšgala pacelšanas bīstami augstu, neierastos apstākļos var negaidīti nospiest priekšgalu uz leju un tik spēcīgi, ka piloti to vairs nespēj pacelt atpakaļ.