Savukārt tādās maģistrālajās ielās kā Brīvības iela, Krišjāņa Valdemāra iela, Krišjāņa Barona iela un citas, veikta tikai ielas seguma atjaunošana, kas nozīmē, ka tuvākajā laikā ūdens uzsūcēju pārbūve atbilstoši prasībām - nenotiks.
Vienlaikus Reinbahs atzina, ka vairākās problemātiskākajās ielās ir iespējams ieviest dažādus risinājumus, kas neprasītu arī pārlieku lielus līdzekļus. Piemēram, Krišjāņa Barona ielā departaments izsvērs iespēju izveidot renes, kas savāc ūdeni un novada to līdz notekcaurulēm.
Savukārt Čiekurkalna 1. līnijā zem Vairoga pārvada, kā arī Viestura prospektā plānots izveidot lokālo lietus ūdens novadīšanas sistēmu, kas ūdeni pa tiešo novadīs blakus esošajās smilšainajās teritorijās.
Sanāksmes izskaņā Burovs uzticēja departamentam līdz 1. augustam apzināt problemātiskos ielu posmus, kuri lietavu laikā applūst, izstrādāt katrai vietai iespējamo risinājumu, kā arī apkopot to īstenošanai nepieciešamos līdzekļus.
Sanāksmē Rīgas domes Īpašuma departamenta Būvniecības pārvaldes priekšnieks Rihards Rusins arī informēja, ka spēcīgo lietavu dēļ vakar bija applūdušas desmit Rīgas izglītības iestāžu ēku pagrabstāvu telpas, bet šodien jau ir veikti visi nepieciešamie darbi izveidojušās situācijas novēršanai.
Satiksmes departamenta pārziņā ir lietus ūdens sūkņu staciju apsaimniekošana, ieskaitot ekspluatācijas izdevumus, maģistrālo un rajonu ielu lietus ūdens novadīšanas sistēmu, kā arī tiltu, tuneļu un pāreju lietus ūdens sūkņu staciju un novadīšanas sistēmas apsaimniekošana.
Pašvaldībā norāda, ka pagājušajā gadā budžetā tika izveidota arī jauna programma - Rīgas pilsētas lietus ūdens kanalizācijas sistēmas maģistrālo kolektoru un sūkņu staciju uzturēšana, kuras ietvaros norit plānveida darbs pie lietus ūdens kanalizācijas sistēmas tīrīšanas un skalošanas, tiek pārbaudīts kolektoru tehniskais stāvoklis ar "videoinspekcijas" palīdzību, kā arī tiek veikta lietus ūdens atsūknēšana no satiksmi traucējošām peļķēm uz ielu un tiltu brauktuvēm.