Šodienas redaktors:
Pauls Jānis Siksnis
Iesūti ziņu!

Atsevišķos RS maršrutos turpmāk pasažieru iekāpšanu organizēs tikai pa transportlīdzekļu priekšējām durvīm (1)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
E-talons. Ilustratīvs attēls
E-talons. Ilustratīvs attēls Foto: LETA

No pirmdienas, 8. jūlija, SIA "Rīgas satiksme" īstenos pilotprojektu, kura laikā 10., 20., 28., un 60. autobusa, kā arī 1. trolejbusa maršrutā pasažieru iekāpšana notiks tikai pa transportlīdzekļa priekšējām durvīm, savukārt izkāpšana - pa vidējām un aizmugures durvīm, informēja uzņēmuma pārstāvis Viktors Zaķis.

Brauciens šo maršrutu transportlīdzekļos būs jāreģistrē pie vadītāja konsoles, tādējādi vadītājs sekos līdzi, lai visi pasažieri veiktu e-talona reģistrāciju. Pasažieriem ar bērnu ratiem un cilvēkiem ratiņkrēslos iekāpšanas kārtība nemainīsies un notiks pa vidējām durvīm.

Zaķis atgādina, ka no šī gada 19. marta līdz 21. martam tika veikts pētījums 56. autobusa maršrutā, kurā kontrolieri pārvietojās visos šī maršruta reisos. Pētījumā noskaidrots, ka kontrolieru klātbūtnē reģistrēto braucienu skaits palielinājās vairāk nekā par 20%.

"Līdz ar to, pilotprojekta mērķis ir mainīt pasažieru paradumus tā, lai tie reģistrētu katru braucienu, samazinātu bezbiļetnieku skaitu, kā arī veiktu precīzu pasažieru uzskaiti, kas jānodrošina saskaņā ar Latvijas normatīvajiem aktiem," norāda Zaķis.

Projekta laikā paredzēts reģistrēto braucienu daudzumu palielināt par 15%.

1. trolejbusa un 10., 20., 28., un 60. autobusa maršruti izvēlēti, jo tajos veikto reģistrāciju skaits ir salīdzinoši neliels.

Pagājušā gada jūlijā un augustā 1. trolejbusa maršrutā tika pārvadāti 41 802 pasažieri, 10. autobusa maršrutā 46 019, 20. autobusa maršrutā 54 849, 28. autobusa maršrutā 37 130, bet 60. autobusa maršrutā - 49 720 pasažieri, norāda uzņēmumā.

Pilotprojektu plānots īstenot divus mēnešus.

Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu