Tagad "Boeing" beidzot publiski atzīst, ka uzņēmums pieļāvis kļūdas – gan komunikācijā, gan brīdināšanas sistēmu ieviešanā.
Milenburgs arī izteicis pārliecību, ka lidmašīnas "737 MAX" atsāks lidojumus jau šogad.
Lai varētu atkal sākt lidot ar "MAX" sērijas lidmašīnām, "Boeing" ir nepieciešams saņemt gan ASV, gan ārvalstu regulatoru atļauju.
Uzņēmuma vadītājs sola, ka "Boeing" izmantos visu nepieciešamo laiku, lai pilnība nodrošinātu, ka "MAX" lidmašīnas lidošanai ir pilnībā drošas.
Pēc Etiopijas aviokatastrofas "Boeing" izstrādāja lidmašīnu programmatūras atjauninājumu, tomēr tam arī jāsaņem regulatoru apstiprinājums.
"Boeing 737 MAX" lidmašīnas komerciālus lidojumus neveic jau aptuveni trīs mēnešus.
Milenburgs Indonēzijā un Etiopijā piedzīvotās aviokatastrofas uzskata par nozīmīgu posmu "Boeing" vēsturē, tomēr viņš arī pauž cerību, ka no šīm katastrofām iegūtās mācības galu galā padarīs “Boeing” par labāku un stiprāku uzņēmumu.
"737 MAX" lidmašīnām ir svarīga loma "Boeing" nākotnē, jo tās bija kļuvušas par straujāk pārdoto lidmašīnu modeli uzņēmuma vēsturē.
"Boeing" perspektīvas negatīvi ietekmē ne tikai pašreizējā situācija ar "737 MAX" lidaparātiem, bet arī globālās ekonomiskās izaugsmes palēnināšanās, kā arī tirdzniecības karu iespējami negatīvās sekas.
Uzņēmums gan saglabā optimismu – "Boeing" jaunākās prognozes liecina, ka pasaules lidsabiedrībām nākamo 20 gadu laikā būs nepieciešami 44 000 jaunu lidmašīnu.
Tas ir par 1000 lidmašīnām vairāk nekā "Boeing" prognozēja iepriekš.