Šodienas redaktors:
Pauls Jānis Siksnis

Kā ieraudzīt projektā stāstu? Aizvadīts stratēģiskās komunikācijas seminārs jauniešiem

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

​Pulcējoties 24 dažādu jauniešu organizāciju pārstāvjiem no visas Latvijas, aizvadīts Jaunatnes starptautisko programmu aģentūras (JSPA) īstenots mācību seminārs "Projekts kā stāsts", kurā jaunieši apguva dažādas prasmes, kas palīdz ieraudzīt stāstu topošajā projektā un pavēstīt to citiem, raisot par to interesi. 

Semināra mērķis bija veicināt jaunatnes jomas projektu iesniedzēju un īstenotāju izpratni par stratēģiskas komunikācijas plānošanas nozīmi, izplatot projekta laikā radītos rezultātus un veicinot projekta redzamību.

Latvijā ar "Erasmus+: Jaunatne darbībā", "Eiropas Solidaritātes korpuss" un "Izglītības un zinātnes ministrijas Jaunatnes politikas valsts programmas" atbalstu ik gadu tiek īstenoti vairāk nekā 200 jaunatnes jomas projekti.

Ļoti bieži tieši jaunieši ir tie, kuri pašvaldības jaunatnes lietu speciālistu, skolotāju vai citu jaunatnes jomā strādājošo ekspertu vadībā īsteno šos projektus. Lai projektu īstenotājiem palīdzētu izveidot veiksmīgu sadarbību ar medijiem, šādi nodrošinot, ka viņu projektu stāsti tiktu atspoguļoti plašākai sabiedrībai, kā arī veiksmīgāk komunicēt par projektos notiekošajām aktivitātēm sociālajos tīklos, JSPA organizēja bezmaksas mācību semināru "Projekts kā stāsts". 

Tajā piedalījās 24 dalībnieki - lielākā daļa - 13 - no Rīgas, pieci no Vidzemes, trīs no Zemgales, divi no Kurzemes un viens no Latgales.

Seminārā dalībniekiem bija iespēja gan dzirdēt projektu pieredzes stāstus, gan uzzināt, kā biedrības "Latvijas Bērnu labklājības tīkls" projektam un tā laikā īstenotajam pētījumam par jauniešu labbūtības situāciju Baltijas valstīs izdevās nodrošināt veiksmīgu publicitāti Latvijas medijos.

Tāpat bija iespēja iepazīties ar nodibinājuma "Baltijas Reģionālais fonds" praktiskiem padomiem par efektīvākajiem ārējās komunikācijas paņēmieniem. Tika organizētas arī vairākas darba grupas, kuras vadīja komunikācijas jomas eksperti: zīmolveide, koprades vides "DarbaVieta", kopienas "Mana Rīga" un virtuālās kopstrādes telpas mammām "Mammu e-coworking" izveidotāja Diāna Ņikitina, ziņu portāla "Apollo.lv" galvenā redaktore Kristīne Kravale un galvenās redaktores vietniece Andra Pērkone, kā arī JSPA neformālās izglītības mācību vadītāja Sintija Lase.

Jaunatnes jomas projektu īstenošanai šogad Latvijā pieejami vairāk nekā seši miljoni eiro. Programmu "Erasmus+: Jaunatne darbībā" un "Eiropas Solidaritātes korpuss" nākamais projektu pieteikumu iesniegšanas konkurss ir līdz 1. oktobrim. Plašāka informācija pieejama šeit

Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu