Pamīšus tiek vērti ciet un vaļā Rīgas tilti un nu arī Čaka iela nav tik pat kā izbraucama - kas par to tiek pausts sociālajos tīklos? Kādam tas ir smagi paciešams murgs, kāds cits cenšas palikt pozitīvs.
"Sastrēgumi Rīgā ir smagi paciešams murgs!" Rīdzinieki tīmeklī šūmējas par neizbraucamajiem ceļiem (8)
200m pa Rīgu braucu 50 minūtes, kurā vēl valstī iedzīvotājiem tiek piedāvāta tik fantastiska iespēja novērtēt vēsturiskās arhitektūras iezīmes atrodoties pie stūres?! #saskana #sastregumi #piesarnojums
— Jānis Dravnieks (@druvka) May 17, 2019
Rīgas sastrēgumi no rīta ir viens vienīgs murgs, smagi paciešams.
— Regita. (@reegiitaa) May 16, 2019
Tu runā tikai par sastrēgumu laiku. Kad plūsma ir raita, 2 joslas ļauj pabraukt garām traktoram un mācībniekam. Un sastrēgumi ir labi ja 7% kopējā laika. Ar zaļo vilni un tukšām ielām pudeles kaklu ir tikai neadekvāti lēni objekti uz ceļa.
— Armands (@thearmi) May 12, 2019
Dēļ remontdarbiem pa pusei slēgta Čaka iela, kad pilnībā slēgts Deglava un Braslas tilts. Parunāsim par plānošanu?
— Arta Snipe (@ArtaLiene) May 20, 2019
Čaka iela kļūst par ielu, uz kuras VISPĀR labāk nerādīties. Nenormāli bēdīgi.
— Ieva Raiskuma (@IevaRaiskuma) May 17, 2019
Ja tolaik būtu bijis twitteris, mēs, iespējams, uzzinātu, ka tautai bija cits viedoklis. Ormaņu kritiskā masa vai neizbraucamā Čaka iela, jo visur sakritušas zīles un kastaņi, nenozāģēto koku dēļ utt.
— Sintija Ambote (@sintijaambote) May 16, 2019
Čaka iela un Zemitānu tilts ir visbriesmīgākā stāvoklī esošā maģistrālā iela Rīgā. Vislabāk pa to pārvietoties džipā vai ar kalnu velosipēdu. Ielu un komunikācijas labošot divus gadus, koki gar trotuāriem nav paredzēti!
— Ģirts Birziņš (@nostradamusboy) May 15, 2019
"Kāda jēga labot bedres Čaka ielā?" https://t.co/CKU4kmXb9n
— Oto Ozols (@otucis) May 2, 2019
Foto: Remontdarbi A. Čaka ielā