Pēc Bērziņa teiktā, policija skaidrojusi, ka kompānijai ir pietiekami daudz līdzekļu, un tā darbojas. Attiecīgi "Latvijas dzelzceļš" vērsies uzņēmumā, aicinot strādāt vai atgriezt līdzekļus.
"Nekā personīga" noskaidrojis, ka lielākā daļa naudas no "Composit Constructions" tālāk pārskaitīta divām Honkongā reģistrētām firmām ar nosaukumiem, kas liecina par to profilu nanotehnoloģijās un tirdzniecībā. Viena no tām - "Nanotech Industrial Engineering", kurai pārskaitīti 328 825,68 eiro, šī gada martā likvidēta. Vēl kādai kompānijai "Inco Trading International Limited" pārskaitīti 198 100 eiro.
"Latvijas dzelzceļam" pagājušajā gadā nācās atmaksāt Eiropas Savienības fonda trokšņu sienai piešķirtos līdzekļus. Savukārt rudenī tas prasīja sākt "Composit Constructions" maksātnespējas procesu.
Kopš dzelzceļš auditā bija secinājis, ka projektā ir problēmas, bija pagājuši gandrīz četri gadi. Kad uzņēmumu pārņēma maksātnespējas administrators, kontos naudas vairs nebija. Maksātnespējas procesa administratoram Andrejam Voroncovam šķita aizdomīgi, ka firma vispār bez konkursa un nodrošinājuma varēja saņemt naudu no "Latvijas dzelzceļa", tādēļ viņš vērsās KNAB, noskaidrojis raidījums.
Voroncovs pauda, ka, viņaprāt, "Latvijas dzelzceļa" valde nevarēja nezināt par šo situāciju un tās rīcība bija nepienācīga. Saistībā ar "Composit Constructions" bijušā valdes locekļa Andreja Žagara un vienīgā dalībnieka rīcību viņš vērsies Valsts policijā, bet saistībā ar "Latvijas dzelzceļa" amatpersonu rīcību KNAB.
Administrators arī uzskatījis, ka "Latvijas dzelzceļš" nav jāatzīst par "Composite Constructions" kreditoru, bet "Latvijas dzelzceļš" tam nepiekrita un vērsās tiesā. Tiesa lēma par labu "Latvijas dzelzceļam", bet administrators par nolēmumu noprotestējis Ģenerālprokuratūrā.