/nginx/o/2019/05/03/12131814t1h5fd5.jpg)
Krievijas iedzīvotāja vārdā Anastasija Korovenkova ātrās ēdināšanas ķēdes “McDonald's” logotipā ir saredzējusi sieviešu krūtis, par to iesūdzot uzņēmumu tiesā.
Krievijas iedzīvotāja vārdā Anastasija Korovenkova ātrās ēdināšanas ķēdes “McDonald's” logotipā ir saredzējusi sieviešu krūtis, par to iesūdzot uzņēmumu tiesā.
Korovenkovas tiesā celtajā prasībā norādīts, ka uzņēmums aktīvi reklamējot lielu krūšu tēlu, tādējādi novedot sievietes ar mazām krūtīm pie mazvērtības kompleksiem.
Tāpat viņa uzskata ka kompānijas logotips ir svešs nacionālajām ģimenes vērtībām, turklāt ir virzīts uz "zemisku apmierināšanu pazīmēm", kas nav raksturīgas Krievijas tautas kultūrai. Tāpat sieviete savā sūdzībā norādīja, ka logotips kaitē bērnu morālajai attīstībai.
Gadījumā, ja tiesa pilnībā apmierinās Korovenkovas prasību, viņa saņems desmit tūkstošu rubļu (aptuveni 138 eiro) kā morālā kaitējuma kompensāciju.