Šodienas redaktors:
Marina Latiševa

Zemās apmeklētības dēļ slēgs RS klientu apkalpošanas centru (2)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
SIA "Rīgas satiksme" Klientu centrs. Ilustratīvs attēls.
SIA "Rīgas satiksme" Klientu centrs. Ilustratīvs attēls. Foto: Lita Krone/LETA

Zemās apmeklētības dēļ no 1. maija tiks slēgts SIA "Rīgas satiksme" klientu apkalpošanas centrs Rīgā, Vienības gatvē 117a, apstiprināja uzņēmuma pārstāve Baiba Bartaševiča.

Bartaševiča skaidroja, ka uzņēmums regulāri analizē klientu centru apmeklētības datus un laika gaitā konstatēts, ka Vienības gatves centrs ir viens no vismazāk apmeklētajiem.

Piemēram, 2018. gada laikā Vienības gatves apmeklētāju centrā iegriezušies 18 858 iedzīvotāji, bet klientu centrā Kurzemes prospektā 137 - 31 244 iedzīvotāji.

Visapmeklētākais pērn bijis klientu apkalpošanas centrs Spīķeros, pie Centrāltirgus, kuru apmeklējuši gandrīz 60 000 klientu.

Līdz ar Vienības gatvē esošā centra slēgšanu iedzīvotājiem būs pieejami seši "Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centri - Brīvības ielā 49/53, Brīvības gatvē 384b, Prāgas ielā 1, Kurzemes prospektā 137, Brīvības ielā 191 un Spīķeru ielā 1.

Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu