26. martā "Centrālajā Gastro tirgū" tika atklāta 30. Rīgas modes nedēļa.
Ieskaties! Atklāta 30. Rīgas modes nedēļa
Starptautiskie modes svētki Rīgā notiks līdz sestdienai, 30. martam.
Rīgas modes nedēļas organizatori jubilejas sezonas atklāšanas pasākumam ar devīzi "Gastro Fashion Passion" zīmīgi izvēlējušies šo vietu, lai demonstrētu divu pašmāju ekspresīvu modes ielas zīmolu jaunākās kolekcijas.
"Public Makes Image"
Ielu modes zīmols "Public Makes Image" nesen sevi atrādījis arī Milānas modes nedēļā, caur savu jaunāko kolekciju pauž domu un vārda brīvību brīvajā stilā.
"BLCV by Bulichev"
Zīmols "BLCV by Bulichev" Rīgas modes nedēļas atklāšanas svētkos demonstrēja īstu rokenrolu no aizgājušajām desmitgadēm, kas jaunas aprises guvis dizainera Iļjas Buličeva jaunajā 2019.-2020. gada rudens-ziemas kolekcijā.
Rīgas modes nedēļa pulcē vienkopus labākos pašmāju un ārvalstu modes māksliniekus, un šosezon programma paredz arī tādu Latvijas dizaineru modes skates kā Natalija Jansone, "One Wolf", "NARCISS by Alise Trautmane", "Katya Katya London", "Amoralle", "Bergs Privé", Anna Led, Baiba Ladiga, Iveta Vecmane, un trīs ārzemju dizaineru skates - Diana Arno no Igaunijas, "Morfosis" no Itālijas un Agnė Kuzmickaitė no Lietuvas. Tradicionāli Rīgas modes nedēļu papildinā arī bērnu modes skate no "Aristocrat Kids", "Zaza Couture" un "Rock and Mouse".