ASV sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs "Nike" šā biznesa gada trešajā ceturksnī, kas noslēdzās februārī, strādāja ar 1,1 miljarda dolāru (966 miljonu eiro) tīro peļņu, salīdzinot ar 921 miljona dolāru (808,8 miljonu eiro) zaudējumiem attiecīgajā laika periodā pirms gada, teikts uzņēmuma publiskotajā paziņojumā.
"Nike" pagājušajā ceturksnī atgriezies pie peļņas
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Zaudējumi pagājušā biznesa gada trešajā ceturksnī galvenokārt bija skaidrojami ar izmaiņām ASV nodokļu politikā.
Tikmēr tirdzniecības apjoms pagājušajā ceturksnī palielinājies par 7% un sasniedzis 9,6 miljardus dolāru, pateicoties 19% izaugsmei Ķīnā.
"Nike" arī norāda, ka pagājušajā ceturksnī uzņēmums turpinājis palielināt investīcijas e-tirdzniecībā un uz sievietēm vērstam marketingam.