Kopumā Matīss RS gan novērtēja kā ļoti labu uzņēmumu, kuru ir iespējams savest kārtībā, "izrevidējot visas pēdējos gados sastrādātās lietas", taču to varot izdarīt tikai roku rokā ar pašvaldību un tās vadību.
Aizvadītajā nedēļā Rīgas mērs un RS akciju turētājs Nils Ušakovs (S) paziņoja, ka RS no pašvaldības puses šogad tiks piešķirta 130 miljonus eiro dotācija, kas esot pietiekami, lai uzņēmumam nedraudētu maksātnespēja. Toreiz Matīss pauda, ka ar šo naudu šogad pietiks un papildus līdzekļus prasīt domei nevajadzēs, taču tagad viņš apgalvo, ka uzņēmuma finanšu stabilizēšana būs iespējama, tikai veicot visus rosinātos optimizācijas pasākumus.
"Ja lemtos optimizācijas pasākumus atliks, tad, visticamāk, jau šogad būs jāprasa papildu finansējums. Piemēram, sakārtojot sadarbību ar "Rīgas mikroautobusu satiksmi", plānojām, ka mēnesī ietaupīsim ap 350 000 eiro. Šie plānotie ietaupījumi ir ierēķināti, prasot dotāciju. Ja šos pasākumus atliks, vajadzēs vēl līdzekļus," skaidroja Matīss.
Komentējot savu turpmāko profesionālo darbību, Matīss norādīja, ka pēc pēdējo trīs mēnešu saspringtā darba nolēmis nedaudz atpūsties, taču vēlāk "raudzīsies pēc jauniem izaicinājumiem".
Matīss šajā amatā viņš tika iecelts pērn 13. decembrī, ieņemot no amata atstādinātā bijušā vadītāja Leona Bemhena vietu, kuram ir piemērots aizdomās turētā statuss Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja lietvedībā esošajā kriminālprocesā par "Rīgas satiksmes" iepirkumiem.
Reaģējot uz KNAB operatīvajām darbībām, visi RS valdes locekļi iesniedza atlūgumus. Savukārt Ušakovs iecēla pagaidu valdi triju cilvēku sastāvā, par tās vadītāju izvēloties Matīsu, kā arī tajā iekļaujot Edmundu Zivtiņu un Jāni Geduševu.