Matīss gan noraidīja apgalvojumu, ka varētu būt gaidāms sabiedriskā transporta biļešu cenu kāpums. Vienlaikus viņš atzina, ka primārais iemesls grūtībām ir tas, ka pēdējos četrus gadus uzņēmuma aprēķinātā brauciena pašizmaksa nesedz reālās izmaksas.
Arī mērs uzsvēra, ka nav nekādas nepieciešamības runāt par biļešu cenu paaugstinājumu, jo pašvaldības uzdevums ir nodrošināt, lai cilvēki pēc iespējas vairāk izmantotu sabiedrisko transportu, kā arī, lai pilsētas budžets tiktu izveidots tā, ka tiek nodrošinātas visas līdzšinējās atlaides.
Komentējot, vai visus šos gadus ir zinājis, ka reālā brauciena pašizmaksa neatbilst aprēķinātajai, Ušakovs atbildēja izvairīgi, norādot, ka ir absolūti loģiski, ka četru gadu laikā pašizmaksa pieaug.
Ušakovs apgalvoja, ka visu uzņēmuma uzraudzību veicis atbilstoši likuma garam. To, vai bijusī uzņēmuma valde nav nodarbojusies ar "neloģisku naudas izpumpēšanu", mērs apgalvot nesteidzās, norādot, ka patlaban visi auditoru atzinumi tiek pētīti un analizēti, bet lēmumi par turpmāko rīcību vēl tikai sekos.
Arī Matīss norādīja, ka visi jautājumi par tiesvedībām jāpieņem kapitāldaļu turētājam, savukārt, jautājumi, kur atklāti pārkāpumi attiecībā uz iepirkumu komisijas darbu vai kādiem sadarbības līgumiem, jau tiekot risināti. "Piemēram, mēs vedam sarunas ar transportlīdzekļu piegādātājiem par sodu piedziņu. Vedam sarunas ar "Rīgas karti" un "Rīgas mikroautobusu satiksmi". Kur būs nepieciešams iesaistīt tiesu pārstāvjus, pagaidām pateikt nevar," teica Matīss, norādot, ka tieši lielā neskaidrība ir iemesls, kādēļ pagaidām vēl nav iespējams publiskot auditoru ziņojumu pilnā apjomā.