Uzņēmuma valde jau esot atsaukusi atļauju Brandavam apvienot Elektronisko norēķinu un projektu daļas vadītāja amatu ar valdes locekļa amatu "Rīgas kartē". Viņam mēneša laikā jāizlemj, palikt vienā vai otrā uzņēmumā.
Aģentūrai LETA Matīss pastāstīja, ka Brandava uz tikšanos ar uzņēmuma vadība aicināts jau 18. februārī, taču slimības dēļ neesot ieradies. Atkārtota tikšanās ieplānota nākamnedēļ.
"Gribēšu dzirdēt viņa komentāru par šo situāciju," sacīja Matīss.
Jau ziņots, ka pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" un pilnsabiedrība "Rīgas mikroautobusu satiksme" līgums par tiesībām galvaspilsētā pārvadāt pasažierus ar mikroautobusiem varētu pašvaldības uzņēmumam nest 6-7 miljoni eiro zaudējumus, vēstīja "Nekā personīga".
Vienlaikus Autotransporta direkcija pārbaudīs, vai "Rīgas mikroautobusu satiksme" nav krāpusies ar datiem par galvaspilsētas mikroautobusos pārvadāto personu ar invaliditāti skaitu.
Autotransporta direkcija izprasījusi no RMS datus par pērn pārvadātajiem pasažieriem un uzņēmums atbildējis, ka 2018. gadā tas pārvadājis 11,8 miljonus pasažieru, no kuriem 14% ir bijuši ar invaliditāti, tātad viņiem biļetes apmaksājusi valsts. Kā vēstīja raidījums, no minētajiem datiem izriet, ka RMS pārvadāto personu ar invaliditāti īpatsvars ir bijis 3-5 reizes lielāks nekā citiem pārvadātājiem. Autotransporta direkcija solījusi pārbaudīt, vai ar šiem datiem uzņēmums nav krāpies.