Šodienas redaktors:
Marina Latiševa

Bažas degvielas uzpildes stacijās: darbinieki pazūd no darba un neceļ telefonu (12)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Degvielas uzpildes stacija
Degvielas uzpildes stacija Foto: Pixabay

Degvielas uzpildes staciju Circle K personāla daļas vadītāja Ursula Altmeta stāsta par darbinieku meklēšanu un to, kā daļa darbinieku vienkārši pazūd, neuzrakstot atlūgumu, vēsta igauņu portāls Postimees.

"Tādi gadījumi, kad darbinieki aiziet, neiesniedzot atlūgumu - vienkārši neierodas darbā un neceļ telefonu, ir divas trīs reizes gadā," viņa paskaidroja.

Postimees jau rakstīja, ka bezdarbnieku apdrošināšanas iestādē radusies problēma ar cilvēkiem, kuri aiziet no darba, neuzrakstot atlūgumu. Problēma ir tāda, ka šie cilvēki joprojām ir darbinieku reģistrā un nevar sevi uzskatīt par bezdarbniekiem.

Circle K pārstāve stāsta, ka uzņēmumā bijis gadījums, kad darba attiecības nācās pārtraukt darbinieka pazušanas dēļ. "Ja pats darbinieks neuzskata par vajadzīgu uzrakstīt atlūgumu un paziņot par vēlmi pārtraukt darba attiecības, tad mēs kā darba devējs atbrīvojam darbinieku no darba un noņemam no reģistra," stāsta personāla speciāliste. 

Tāpat viņa atzīmē, cik grūti ir atrast jaunus darbiniekus. "Esam darba devējs galvenokārt jauniešu auditorijai, taču nākas grūti atrast darbiniekus, ņemot vērā zemo dzimstību 90. gados. Mūsdienās jaunieši arī retāk savieno darbu ar studijām," viņa skaidro. 

Lai atrastu jaunus darbiniekus, darba devējam jāpieliek daudz vairāk pūļu. "Jābūt labam pārdevējam, lai piesaistītu pareizos kandidātus, izraisītu viņos vēlmi un interesi pievienoties konkrētam uzņēmumam."

"Mūsu nozarē jaunieši atnāk uz darbu pamēģināt, uzreiz nesaistot darba dzīvi ar konkrēto uzņēmumu. Bieži vien klientu apkalpošana ir pirmā darba pieredze, kas nepieciešama, lai virzītos tālāk," norāda Altmeta. 

Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu