Raidījuma veidotāji satika divus cilvēkus, kuri centās iegādāties brauciena biļeti.
"Jā, dažreiz tie nestrādā, vienu reizi kāda kundze man palūdza, lai es viņai palīdzu ar to apieties, bet es nevarēju, jo tas nestrādāja, bet tas nebija šis, bet cits automāts," savā pieredzē dalījās Sids.
Trūkst ne tikai paziņojuma par to, ka automāts nedarbojas, bet arī informācijas, kur zvanīt neskaidrību gadījumā.
"Šī lieta saistās ar dokumentālo formalitāšu nokārtošanu, jo tad, kad šis automāts tika uzstādīts, tas tika noformēts kā pagaidu risinājums, jo tur bija problēmas ar elektrības pievadiem un dažādiem tehniskiem risinājumiem, un šobrīd norit dokumentu sakārtošana, lai automāts tiktu izvietots uz pastāvīgu atrašanos," skaidroja uzņēmuma SIA Rīgas satiksme pārstāve Baiba Bartaševiča-Feldmane.
Brīdinājuma paziņojums ir bijis, bet acīmredzot laikapstākļu dēļ ir kaut kur nokritis, noteikti būs paziņojums, ka automāts tehnisku iemelsu dēļ šobrīd nestrādā, un mēs strādājam pie tā, lai automāta darbība tiktu atjaunota, skaidro Bartaševiča-Feldmane.
Rīgas satiksmes pārstāve atvainojas par sagādātajām neērtībām un aicina tikmēr izvēlēties citas biļešu mazumtirdzniecības vietas. Kopā pilsētā izvietoti apmēram 40 šāda veida biļešu automātu.