"Mēs šobrīd esam unikālā attīstības posmā, kurā ar rūpīgu un pārdomātu plānošanu liekam pamatus ievērojamām izaugsmes iespējām nākotnē. Mums ir stabili plāni tālākai zīmola "Laima" attīstībai Latvijā, stiprinot tā konkurētspēju un pilnveidojot sortimentu. Mēs esam gandarīti, ka Latvijā varam īstenot šāda mēroga investīciju projektu," uzsvēra Didrihsons.
Kompānijā atgādināja, ka jaunajā "Laimas" ražotnē Ādažos atradīsies moderna attīstības laboratorija, kas ļaus attīstīt un pilnveidot arvien jaunus produktus.
Jau ziņots, ka "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" nākamajos divos gados plāno investēt vairākus miljonus eiro jaunās "Laima" ražotnes būvniecībā Ādažos un zīmola turpmākā attīstībā. Šīs investīcijas papildina vairāk nekā 23 miljonus eiro, kas kopš "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" iekļaušanās "Orkla" grupā četru gadu laikā kopumā ir investētas uzņēmuma attīstībā.
"Laima" ražotni plānots atklāt 2020.gada otrajā pusē, bet 2022.gadā tai blakus Ādažos plānots atklāt jauno cepumu ražotni, kas specializēsies cepumu un vafeļu ražošanā.
"Orkla Confectionery & Snacks Latvija" konsolidētais apgrozījums 2017. gadā bija 81,196 miljoni eiro, kas ir par 4,3% vairāk nekā 2016. gadā, bet koncerna peļņa bija 3,128 miljoni eiro.
"Orkla Confectionery & Snacks Latvija" ir dibināta 2009. gadā un ir viens no vadošajiem šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmumiem Baltijas valstīs. "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" pārstāv zīmolus "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu Čipsi", "The Original Taffel Snacks" un "Pedro". Kopumā "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" eksportē produkciju uz teju 30 pasaules valstīm, tostarp Vāciju, Izraēlu, Krieviju, Lielbritāniju, ASV, Kanādu un Baltkrieviju.