Piemēram, Apvienotās Karalistes nesenā (2017. gada decembris) pieredze lietā Tesco and Booker, kurā tika vērtēts ģeogrāfiskais tirgus nelieliem (līdz 280 kv.m) ikdienas preču mazumtirdzniecības veikaliem (convenience stores), konkrētais ģeogrāfiskais tirgus tika noteikts 1 jūdzes (1.6 km) rādiusā ap konkrēto veikalu, neatkarīgi no tā, vai tas atrodas pilsētā vai lauku apvidū.
"Maxima Latvija" uzskata, ka savā izvērtējumā KP pilnīgi nepamatoti nav ņēmusi vērā atsevišķus šī tirgus dalībniekus, kas būtiski maina tirgus situāciju un līdz ar to KP vērtējumu. KP nepamatoti un bez pamatīgākas analīzes no konkrētās preces tirgus izslēdz kioskus, specializētos veikalus un tirgus, norāda Beseris.
Pēc viņa teiktā, nosakot tirgus dalībniekus izslēgti arī tuvējie veikali, kas pilnībā atbilst KP plašākas produkcijas aprakstam, proti, tie piedāvā plašu pārtikas un nepārtikas produktu klāstu, tai skaitā, svaigos augļus, dārzeņu un gaļu, turklāt atrodas KP identificētajā četru minūšu gājiena attālumā.