Reklāmas aģentūra Ogilvy un bezalkoholisko dzērienu ražotājs Schweppes īstenoja jaunu sociālo akciju, kas parāda, cik reizes vīrieši naktsklubos "netīšām" pieskaras sievietes ķermenim.
Sociālais projekts ar "gudro" kleitu aktualizē seksuālās uzmākšanās problēmu (6)
Šokējoši
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Trīs sievietes Brazīlijā devās uz klubu īpaši izveidotās "gudrajās" kleitās, kurās bija iestrādāti sensori, kas nekavējoties ļāva noteikt, kurai ķermeņa daļai kāds ir pieskāries.
Projekta izstrādātāji norāda, ka reklāmas mērķis ir parādīt sabiedrībai, it īpaši tiem, kuri neuzskata, ka seksuāla uzmākšanās ir reāla problēma, ka tā notiek ievērojami biežāk, nekā kāds varētu domāt.
Noskaties video un noskaidro, cik reizes vīrieši pieskārās sievietēm bez viņu atļaujas!