:format(webp)/nginx/o/2019/01/03/11692763t1h11fc.jpg)
Reklāmas aģentūra Ogilvy un bezalkoholisko dzērienu ražotājs Schweppes īstenoja jaunu sociālo akciju, kas parāda, cik reizes vīrieši naktsklubos "netīšām" pieskaras sievietes ķermenim.
Reklāmas aģentūra Ogilvy un bezalkoholisko dzērienu ražotājs Schweppes īstenoja jaunu sociālo akciju, kas parāda, cik reizes vīrieši naktsklubos "netīšām" pieskaras sievietes ķermenim.
Trīs sievietes Brazīlijā devās uz klubu īpaši izveidotās "gudrajās" kleitās, kurās bija iestrādāti sensori, kas nekavējoties ļāva noteikt, kurai ķermeņa daļai kāds ir pieskāries.
Projekta izstrādātāji norāda, ka reklāmas mērķis ir parādīt sabiedrībai, it īpaši tiem, kuri neuzskata, ka seksuāla uzmākšanās ir reāla problēma, ka tā notiek ievērojami biežāk, nekā kāds varētu domāt.
Noskaties video un noskaidro, cik reizes vīrieši pieskārās sievietēm bez viņu atļaujas!