Vācijas futbola izlase, kurai šovasar ar pamatīgu fiasko noslēdzās Pasaules kausa titula aizstāvēšana, saglabās savu zīmolu "Die Mannschaft" ("Komanda"), laikrakstam "Bild" atklājis valstsvienības menedžeris Olivers Bīrhofs.
Vācijas izlase pēc fiasko Pasaules kausā paturēs savu zīmolu "Die Mannschaft"
Vācijas futbolisti šovasar jau apakšgrupu turnīrā nolika 2014.gadā izcīnītās čempionu pilnvaras.
"Pēc Pasaules kausa mums bija šaubas par daudzām lietām, tajā skaitā zīmolu "Die Mannschaft". Neatkarīga pētījuma rezultāti ir iedrošinājuši to saglabāt," pauda Bīrhofs.
Kā atklāts pētījumā, zīmols ir populārs jaunu vīriešu un sieviešu vidū, bet to par labu neatzīst kungi gados.
"Die Mannschaft" kā zīmols tiek izmantots kopš 2015.gada, sekojot Itālijas "Azzurri" un Brazīlijas "Selecao" pēdās. Pēc Pasaules kausa Vācijas futbola federācijas prezidents Reinhards Grindels minēja, ka zīmolam tāpat kā daudzām citām lietām reformu rezultātā vajadzētu pazust.
Piemēram, augusta sākumā Vācijas nacionālā lidsabiedrība "Lufthansa" atjaunoja krāsojumu "Boeing 747-8" lidmašīnai, ar kuru no 2014.gada Pasaules kausa izcīņas futbolā mājās atlidoja Vācijas izlase.
Pirms četriem gadiem pēc triumfa Pasaules kausā "Lufthansa" uz lidaparāta uzlīmēja uzrakstu "Siegerflieger" ("uzvaras lidmašīna"), kas saglabājās nākamos četrus gadus. Neveiksmīgā Pasaules kausa aizstāvēšana lidsabiedrībai lika atjaunot iepriekšējo krāsojumu.