Šodienas redaktors:
Kārlis Melngalvis

Rīgas modes nedēļas piektā diena: Amoralle, PIXIE Won't Play, Duarte, Diana Arno, NÓLÓ

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
RFW 5.diena: NÓLÓ
RFW 5.diena: NÓLÓ Foto: Jānis Škapars/TVNET

Piektajā Rīgas modes nedēļas dienā varēja skatīt Amoralle (Latvija), PIXIE Won't Play (Latvija), Duarte (Portugāle), Diana Arno (Igaunija),NÓLÓ (Latvija).

Fotogalerija: Amoralle (Latvija)

Modes zīmola Amoralle [amoràl] radītāja Inese Ozola ir viena no veiksmīgākajām zeķu, veļas un nakts tērpu dizainerēm Ziemeļeiropā. Amoralle zīmolu raksturo sievišķība, greznas detaļas un auguma formu izceļoši silueti. Katrs modelis tiek darināts ar rokām no augstākās kvalitātes zīda un mežģīnēm, piešķirot īpašu uzmanību detaļām. Par zīmola Amoralle radītajām kolekcijām ar atzinību izsakās Vogue Italy, Marie Claire Italy, Cosmopolitan Russia un citu starptautisko modes izdevumu redaktori. Šobrīd zīmola Amoralle produkcija ir pieejama 27 veikalos un butikās Lielbritānijā, Austrālijā, Vācijā, Francijā, Saūda Arābijā, Nīderlandē, Krievijā, ASV u.c. valstīs.

» Modē atkal beretes un brošas: atgriežas astoņdesmitie

Fotogalerija: PIXIE Won't Play (Latvija)

PIXIE Won't Play, iedvesmojoties no sievietes pilsētā, kopš 2015. gada apģērbā apvieno eleganci, nepiespiestību un vieglumu. Sievišķīgi un vīrišķīgi silueti tiek iznesti neitrālā krāsu paletē un materializēti izmantojot elpojošus audumus.  Jauno kolekciju iedvesmojušas dabiskās bailes zaudēt dzīves balansu: PIXIE tās pieņem un saprot, rodot līdzsvaru haosā. Asimetrija kā kolekcijas pamatelements saka ''nē'' bailēm un uzdrošinās iet līdz galam. Unikālā veidā šķietami nepareizais un nestandarta dizains tiek pielāgots un pakļauts vēlmei pēc perfekcijas. Šīs ģenēzes procesā netiek pazaudēta zīmola vizītkarte: minimālisms un klasiskās vērtības, kas adaptētas mūsdienu vajadzībām. Allaž meklējot alternatīvu, jaunajā kolekcijā PIXIE iepazīstina ar kupro (audumu, kas radīts no pārstrādātas celulozes šķiedras), vienlaikus saglabājot uzticību zīmola ilgtspējas favorītam - linam. Jaunās PIXIE kolekcijas tapšanu pirmo reizi vadījusi Līga Banga, kura kopš 2018. gada janvāra pilda zīmola galvenās dizaineres lomu.
 

Fotogalerija: Duarte (Portugāle)

Pēc Londonas Modes koledžas absolvēšanas ar izcilību un iegūstot maģistra grādu vīriešu apģērbu dizaina un tehnoloģiju jomā, Ana Duarte dibināja zīmolu Duarte. Šobrīd zīmols piedāvā gan sieviešu, gan vīriešu apģērbu līnijas, tam ir raksturīga dažādu faktūru sajaukšana un radīšana, galvenokārt izmantojot ādas, trikotāžas izstrādājumus, tehnoloģiskos audumus un unikālas apdrukas. Radītajos tērpos ir vērojamas īpašas detaļas, kvalitatīva izstrāde un materiāli. Apvienojot klasisko piegriezumu un sporta apģērbu tehniku, zīmola apģērbi ir radīti mūžīgai kalpošanai.
 

Fotogalerija: Diana Arno (Igaunija)

Zīmola vēsture aizsākās 2011. gadā, kad tā dibinātāja Diana Arno nolēma sekot savam sapnim. Pēc pāris gadiem viņa atvēra savu pirmo veikalu Tallinā un 2015. gadā DIANA ARNO iepazīstināja ar savu pirmo pret-a-porter apģērbu kolekciju. Katra kolekcija ir veidota tā, lai apmierinātu būtiskākās pilsētvides sievietes stila un garderobes vajadzības. Neatkarīgi no gadalaika, DIANA ARNO tērpi vienmēr ir sievišķīgi – ar rotaļīgām detaļām, pielāgotām apdarēm un zīmolam raksturīgiem stila elementiem, kas katram no apģērba gabaliem piešķir bezrūpīgu, bet izsmalcinātu noskaņu, kas ir nepieciešams, lai radītu izcilu, ilgtspējīgu un neaizmirstamu tērpu. DIANA ARNO manifests ir apvienot luksusu un komfortu, radot mūžīgas un sievišķīgas drēbes ar pievilcīgām detaļām, kas tevi aizvestu no darba līdz kokteiļiem, no darba nedēļas līdz nedēļas nogalei.
 

Fotogalerija: NÓLÓ (Latvija)

Viktorija Joniene apkopojot visas savas iemaņas un milzīgo pieredzi, ko viņa ieguvusi strādājot modes biznesa, kā arī papildinot trūkstošās zināšanas specializētājos kursos Central Sant Martins mākslas universitātē, viņa rādīja NóLó zīmolu, un, kas ir visnozīmīgāk, izveidojusi profesionālu, augsti tehnoloģisku šūšanas ražotni. Par dizaineri tā tīrā izpratnē Viktorija sevi neuzskata, NóLó zīmola kreatīvā direktore ir piemērotāka definīcija.
 

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu