Šodienas redaktors:
Dace Otomere

Beidzot beigelis emocijikonās izskatās gandrīz ēdams

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: pexels.com

Uzņēmums "Apple" beidzot salabojis strīdīgo jautājumu par emocijikonu, kurā redzams beigelis. Daudziem šīs apaļās maizes cienītajiem šis zīmējums nav paticis, jo tā virspuse attēlota pārāk spīdīga un nepietiekami mīksta, vēsta Independent. 

Tagad tam attēlā ir rievaināka virspuse un uzsmērēts krēmsiers, kas piešķir reālistiskāku un garšīgāku izskatu. 

Pirmais šo atšķirību pamanīja Emotipēdijas izveidotājs Džeremijs Burdžs, kurš aprakstīja jaunās pievienotās detaļas. 

Vēlāk viņš pieminēja, ka krēmsiers bija nepieciešams, lai beigelis izskatītos autentisks un ēdams. 

Džeremijs izteicās: "Problēma izveidot labu beigļa emocijikonu ir tā, ka bez pildījuma to ir grūti atveidot apetīti raisošu. Šis jaunais atjauninājums var neapmierināt tos, kas izvēlas beigeli ar citādu pildījumu, tomēr tas izskatās vairāk pēc kaut kā, ko cilvēks varētu gribēt apēst."

Tomēr dažādās lietotnēs un platformās šīs ikonas atšķiras, daudzi ņēmuši piemēru no Apple. Piemēram Google arī izveidojusi beigeli ar pildījumu, tomēr tas ir aizvērts ciet. 

2016. gadā ir veikts pētījums, kas pierāda, ka dažādi emocijikonu veidi atšķirīgās platformās var izraisīt nesaprašanās komunicējot ar tiem. Šīm ikonām tiek arī piešķirtas atsevišķas nozīmes pēc tā, kā tās tiek attēlotas, izraisot apjukumu lietotājos, vēsta Independent. 

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu