Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora vietnieks Edgars Strods nevarēja pateikt, kas tiek pašlaik darīts, lai novērstu transporta piesārņojumu pilsētā. Viņš skaidroja, ka nākotnē plānots lielas autostāvvietas būvēt nevis centrā, bet pie centra robežām, un nodrošināt tās ar sabiedriskā transporta apkalpi, kā arī izbūvēt autotransporta tuneli zem dzelzceļa, savienojot Ģertrūdes un Daugavpils ielu.
Rīgas domes Pilsētas plānošanas pārvaldes nodaļas vadītājs Juris Millers izteicās, ka pašlaik tiek kārtotas finanšu lietas, lai sāktu projektu, kas novērtēs Rīgas attīstības plāna ietekmi uz vidi. Viens no jautājumiem būs par gaisa kvalitāti. "Plašāk par attīstības plāna ietekmi uz vidi būs iespējams runāt pēc speciālistu sniegtā novērtējuma."
Lai cīnītos pret cietu daļiņu koncentrāciju gaisā, citviet Eiropā ielas kopj ar īpašu tehniku – mašīnām, kas darbojas pēc putekļusūcēja principa vai veic mitro apkopi, stāstīja D. Danilāne. Lai gan solīti, tomēr pagaidām Rīgas domes budžetā nav atvēlēti līdzekļi šādas tehnikas iegādei un nav zināms, kad to plānots iegādāties, tādēļ vienīgais pilsētas glābiņš ir pavasara lietus. I. Šteinberga piebilda, ka pēc spēcīga lietus putekļu koncentrācija gaisā samazinās pat līdz piecām reizēm.
Jāpiebilst, ka Rīgas domes Vides departaments jau iepriekš ir paudis uzskatu, ka pilsētai vajadzētu pievērst lielāku uzmanību ielu tīrībai, sevišķi pavasarī. "Varbūt jaunie domnieki būs tie, kuri atvēlēs vairāk naudas nevis grezno limuzīnu kopšanai, bet ielu uzkopšanas mašīnu iegādei," komentējot aprīļa sākuma ziņu, ka gaisa kvalitāte Valdemāra ielā kļuvusi bīstama cilvēku veselībai, teikuši departamenta pārstāvji.