“Man tas ir aktuāli, jo pie viņiem biju iegādājusies ceļojumu. Nezinu, kas notiek šobrīd ar manu naudu! Man par šo faktu pavēstīja mamma, kura to izlasīja internetā,” stāsta jaunā sieviete.
Sapratusi, ka ar ceļojumu organizatoru nav iespējams sazināties, lasītāja devusies uz tā biroju, lai tiktu skaidrībā.
Tur viņu sagaidījis nelaipns kungs, kurš solījis, ka uzņēmums atdos naudu divu trīs nedēļu laikā un licis aizpildīt iesnieguma formu, kurā jānorāda personas dati, līguma numurs, ceļojuma galamērķis un datums, samaksātā summa un bankas rekvizīti.
Uz jautājumu, vai uzņēmums ir bankrotējis, sieviete saņēmusi atbildi, ka uzņēmums nav bankrotējis, bet gan restrukturizē savu darbību un pāris mēnešus ceļojumu pārdošanu vairs nepiedāvās. “Tur bija daudz cilvēku, kas uz vietas pilda iesniegumus, jo citādi ar uzņēmumu sazināties nav iespējas,” piedzīvotajā dalās sieviete.
Nekādi paskaidrojumi netika sniegti, par atvainošanos nemaz nerunājot. “Domāju, ka nekas nenotiks, būs klusums ilgu laiku. Darbinieks manu iesniegumu vienkārši nometa kaudzē pie citiem. Neviesa uzticību, ka iemaksāto naudu atgriezīs,” stāsta sieviete, piebilstot, ka pamatīgi "izčakarētas" brīvdienas.