Vai nav žēl? Tā tomēr bija tava izskata odziņa.
Ik pa laikam, kad ir vējaina diena, es atceros, cik forši tas bija, bet, katru rītu neieguldot pusstundu matu žāvēšanā un veidošanā, es saku nē - ir ļoti forši bez matiem un nemaz nenožēloju.
Nesen pavīdēja ziņas, ka strādā Narvesen. Kā tev patīk?
Nezinu, kāpēc vispār šī ziņa izraisīja tādu ažiotāžu un interesi. Palasot komentārus, pamanīju, ka cilvēki sadalījās divās lomās – tie, kas mani noliedza līdz šai pašai dienai, un citi, kuri teica, ka beidzot nesēžu saviem vecākiem uz rīkles. Tie cilvēki gan nezina, ka es jau 17 gados dzīvoju patstāvīgu dzīvi un pārvācos no Jelgavas uz Rīgu, pats pelnot iztiku. Tomēr es nesaprotu, kāpēc ir cilvēki, kuri noliedz darbu Narvesenā kā tādu. Laikam ir izveidojies kāds stereotips par sliktiem darba apstākļiem un sliktu apmaksu. Bet varbūt cilvēki vienkārši nezina, ka Narvesens strādā uz franšīzes pamata un katrs franšīzes ņēmējs pats lemj, kādu algu maksāt darbiniekiem. Nevis Narvesens ir slikts, bet franšīzes ņēmējs nav tas labākais. Iepriekš trīs nedēļas nostrādāju vienā Jūrmalas viesnīcā par digitālā mārketinga nodaļas vadītāju. Nezinu, kāpēc, bet sēdēt ofisā visas tās stundas ar vēl apmēram četriem cilvēkiem, slēgtā telpā pie datora, mani sāka dzīt baigajā stresā. Es sāku slikti gulēt, kļuvu nelaimīgs un sāku pats meklēt iemeslu nebraukt uz darbu. Kad draugs man teica: “re, kur Narvītis ir, nāc, strādā”, es sapratu, ka pārdevēja darbs man nav svešs, zinu, kā ir ar cilvēku apkalpošanu, tādēļ piekritu. Un, tā kā man patīk kustība un komunikācija ar cilvēkiem, es gandrīz gūstu baudu satikt visas tās dažādās personības, kas reizēm mani pat atpazīst.