Valteres ieskatā, katra šāda reklāma vilina cilvēkus aizņemties. "Esot darbā astoņas stundas, klausoties radio, es šāda veida reklāmas dzirdēju vismaz 16 reizes. Cilvēks, kurš ir viegli ietekmējams un kuram pašlaik ir vajadzīgi naudas līdzekļi, neapdomājot sekas, aizņemas naudu nebanku iestādēs, tādējādi pastāvot riskam iekulties lielos parādos," uzskata Valtere.
Iniciatīvā pausts, ka Latvijā ir ļoti daudz cilvēku, kuri ātro kredītu dēļ "iekuļas lielos parādos", un vairums no tiem aizbēg uz ārzemēm, lai nopelnītu vairāk vai slēptos no parādu piedzinējiem.
"Cik daudz ir cilvēku, kuri ir zaudējuši visu, kas viņiem ir?" vaicā Valtere, piebilstot, ka viņa uzskata, ka tas nav normāli.
Reklāmas aizliegums masu medijos, sociālos tīklos, internetā un radio, viņasprāt, samazinātu to cilvēku skaitu, kuri šādā veidā aizņemtos naudas līdzekļus.