Traucējumi ietekmēja vairākus tūkstošus Latvijas klientu, kas atradās ārzemēs. Bojājuma sarežģītības dēļ darbi ieilga, un viesabonēšanas darbība pilnībā tika atjaunota 4. augustā plkst.19:00.
„Tele2” atvainojas klientiem par traucējumiem viesabonēšanā un sola nodrošināt, ka nākotnē šādi bojājumi neatkārtojas. Tiem klientiem, kas šajā laikā atradās ārzemēs, „Tele2” augustā sniegs kompensācijas. Plašāku informāciju uzņēmums sola publicēt savā mājas lapā.
Jau ziņots, ka piektdienas pēcpusdienā vairāki cilvēki sociālajos tīklos sūdzējās par "Tele2" klientu grūtībām sazvanīties ārzemēs.
Savukārt pats "Tele2" sociālajā tīklā tviter vēstīja, ka vairāki "Tele2" viesabonēšanas pakalpojumi, piemēram, zvani un īsziņas, darbojas ar pārtraukumiem. Uzņēmums solīja darīt visu iespējamo, lai pēc iespējas ātrāk atrisinātu šīs problēmas un ieteica saziņai izmantot 4G mobilo internetu. Tomēr paši "Tele2" klienti apgalvoja, ka ārzemēs nedarbojās arī interneta pieslēgums un tādēļ bija apgrūtināta arī navigācijas programmu izmantošana.