Pārliecināties par kondicionēšanas sistēmas darba kārtību
Kondicionieris nereti ir glābiņš saules pielietās vasaras dienās! Lai uzturētu kondicioniera sistēmas darbību, tiek izmantoti vidēji 700 - 900 gramu kondicioniera gāzes. Ja tā nebūs pietiekamā daudzumā, dzesēšanas funkcija var tikt traucēta vai arī sistēma var nedarboties vispār. Tā kā ziemās šī sistēma tiek izmantota retāk, noteikti pavasara – vasaras sezonā pirms aktīvākas kondicioniera izmantošanas jāveic pārbaude.
Gaisma allaž ir pievilinājusi dažādus lidoņus, arī auto lukturi nav izņēmums, tāpēc gaišajā dienas laikā pie lukturiem noteikti būs pieķēries ne viens vien kukainis. To ir ieteicams vakarpusē laikus pārbaudīt - citādi var gadīties, ka, braucot diennakts tumšajā laikā, nāksies apstāties, konstatējot, ka gaismas nepilda ceļa izgaismošanas funkciju, jo aplipušas ar moskītiem, kas bloķē gaismas plūsmu.
Neļaut auto virsbūvei saulē izbalēt
Kuram gan šoferim nepatīk, kad personīgais auto ir kopts un priecē gan paša, gan līdzcilvēku acis! Jāatceras, ka, auto ilgstoši uzturoties saules staros, var izbalēt tā krāsojums. Tāpēc vienmēr ir vērts parūpēties, ka automobilis pēc iespējas tiek novietots ēnas pusē, palīgs var būt arī materiāls, ar ko virsbūvi pārklāt, pasargājot spēkratu no kaitīgās saules staru iedarbības. Logos ieteicams izvietot arī speciālo, saules gaismu atstarojošo materiālu ar alumīnija folijas slāni.
Ne vienmēr ir iespējams izvairīties no saules, tāpēc jāatceras arī, ka karstā vasarā ir vēlams automobili regulāri nomazgāt (ieteicams divas reizes nedēļā), jo uz virsbūves sakrājušies putekļi un citi netīrumi spilgtā saulē var veicināt nevienmērīgu tā krāsas izbalēšanu. Īpaši bīstami ir putnu izkārnījumi, jo tie “ieēdas” krāsā, atstājot plankumus. Tāpēc ar izkārnījumu notīrīšanu nevajadzētu gaidīt ilgāk par vienu dienu.