«Rīdzinieki varēs iegādāties daudzus produktus, kas nav pārstāvēti nevienā citā Latvijas veikalā, piemēram, dažādu šķirņu lietuviešu alu. Noliktavas plauktos mūsu klienti atradīs gan ekskluzīvu sidru un vīnu, gan kolekciju konjakus un brendiju. Mēs paši importējam vīnu no Čīles, Argentīnas, Kalifornijas, Jaunzēlandes, Dienvidāfrikas, no Eiropas - Itālijas, Francijas, Vācijas u.c. Veikals piedāvā vīnus no visām vīnogu šķirnēm un galvenajām ražotājvalstīm.
Mūsu pieredze ļauj mums izvēlēties un prezentēt patērētājam vislabāko vīnu jebkurā budžeta kategorijā. Mūsu klāsts ir piemērots jebkuram patērētājam un ikvienam makam - mūsu darbinieku kvalifikācija ļaus klientiem izvēlēties tiem piemērotus dzērienus. Turklāt klientiem ir pieejamas dažādas uzkodas – gan pie alus, gan pie vīna. Kaviāra mīļotāji varēs iegādāties savu mīļāko delikatesi, «saka Marijus Gumbrevičius.
Pateicoties daudzu gadu pieredzei, «Vynoteka» pārstāvji var izdarīt konkrētus secinājumus par Latvijas un Lietuvas iedzīvotāju patēriņa paradumiem. Kopumā latviešu un lietuviešu garšas vēlmes ir diezgan līdzīgas - mēs, tāpat kā mūsu kaimiņi, dodam priekšroku vietējiem alus ražotājiem, un svinībās mēs bieži dzeram degvīnu. Tomēr ir dažas atšķirības - vispopulārākais viskijs Latvijā ir Jameson, savukārt lietuvieši visbiežāk pērk Jack Daniels. Vēl viena atšķirība starp «Vynotekas» klientiem ir tāda, ka Latvijā ir populārāki gatavie alkoholiskie kokteiļi pudelēs. Vēl jāpiemin fakts, ka latvieši biežāk pērk rumu un džinu, nekā Lietuvas kaimiņi.
Izskaidrot šos patērētāju paradumu atšķirību iemeslus ir diezgan grūti. «Es domāju, ka latvieši un lietuvieši izvēlas dažādus zīmolu un alkohola tipus, pateicoties noteiktām tradīcijām,» komentē «Vynotekas» īpašnieks.