Vēl nebijis jaunums – «BITES Jauno tehnoloģiju parkā» regulāri tiks organizēti bezmaksas semināri par aktuālajām tendencēm tehnoloģiju jomā, piemēram, par efektīvākajiem mobilajiem risinājumiem māju drošībai, neparastām, taču praktiski noderīgām viedierīcēm makšķerēšanai, dārzkopībai un citiem hobijiem. Tos vadīs uzņēmuma tehnoloģiju eksperti. Ar mērķi nodrošināt esošajiem un potenciālajiem klientiem individuālāku apkalpošanu, šie eksperti darbosies šajā parkā arī ikdienā, sniedzot ikvienam interesentam konsultācijas par mobilajām ierīcēm, palīdzot sagatavot tās darbam, iesakot ērtākos risinājumus dažādām dzīves situācijām, piemēram, kā ātri, ērti un droši pārcelt datus no vecā viedtālruņa uz jaunu u.tml.
«BITES klientu apkalpošanas centrā, kas tirdzniecības centrā «Riga Plaza» darbojās iepriekšējos astoņus gadus, ik mēnesi apkalpojām vairāk nekā 10 000 apmeklētāju. Esam ambiciozi. Ņemot vērā iespējas, ko nodrošina «BITES tehnoloģiju parks», kā arī to, ka jaunajās telpās varēsim nodrošināt vēl ātrāku un individuālāku klientu apkalpošanu, paredzam, ka tā vidējais apmeklētāju skaits, salīdzinot ar klientu apkalpošanas centru, varētu būt divas reizes lielāks,» tā K.Buls.
BITE jauno, inovatīvo klientu apkalpošanas centru konceptu, kas tika prezentēts 2016.gada rudenī tirdzniecības centrā «Domina Shopping», Rīgā, pakāpeniski ievieš visā Latvijā. Līdz šim atbilstoši jaunajam konceptam iekārtoti jau 23 klientu apkalpošanas centri, investējot vairāk nekā 1.7 miljonus eiro. Līdz šā gada beigām uzņēmuma klientu apkalpošanas centru tīkla attīstīšanā plānots ieguldīt vēl aptuveni 400 000 eiro.
Kopumā šobrīd Latvijā darbojas 41 BITES klientu apkalpošanas centrs, no kuriem 16 atrodas Rīgā.