Lielākā Latvijā ražojošā alus darītava AS «Cēsu alus» sadarbībā ar portālu «Apollo» pirmo reizi Latvijā organizē sociālo kampaņu «[s:54966]».
Pirmo reizi Latvijā notiek kampaņa «Atbildīgais šoferītis» (6)
Kampaņas ideja pārņemta no Igaunijas, kur tā pirms Līgo svētkiem tiek organizēta jau 25 gadus un guvusi plašu iedzīvotāju atsaucību un iesaisti.
Kampaņa «Atbildīgais šoferītis» noritēs no 16. līdz 23. jūnijam. Tās ietvaros ikviens autovadītājs, kurš apņemas svētkus svinēt prātīgi un savus draugus un ģimenes locekļus aizgādāt mājās droši, nesēžoties pie stūres alkohola reibumā, tiek aicināts reģistrēties kampaņas mājaslapā, tādējādi publiski paužot savu apņemšanos.
Agita Kārkliņa, AS «Cēsu alus» komunikācijas vadītāja: «AS «Cēsu alus» atbalsta atbildīgu alkohola lietošanu, tādēļ ar lielu entuziasmu iesaistāmies šajā projektā un atbalstām kampaņu «Atbildīgais šoferītis». Ceram, ka ar šo projektu mudināsim autovadītājus atbildīgi attiekties pret alkohola lietošanu un sēšanos pie stūres. Kampaņas mērķis ir pateikties atbildīgajiem autovadītājiem un vienlaikus arī veicināt un popularizēt kultūru, kurā mēs ar šiem cilvēkiem lepojamies un pieņemt to kā uzvedības normu sabiedrībā – izvēli svētkus svinēt atbildīgi un parūpēties par savu un apkārtējo cilvēku dzīvību.»
Egmonts Gržibovskis, TVNET mediju grupas biznesa attīstības direktors: «Uzskatām, ka mūsu kā sociāli atbildīga medija uzdevums ir atbalstīt iniciatīvas, kas ir visas sabiedrības interesēs. Alkohols un auto vadīšana ir nesavietojamas lietas, diemžēl daļa autovadītāju joprojām uzskata, ka svētkos jau vienu var. Nedrīkst! Un ne jau tāpēc, ka aiz stūra varbūt stāv policists. Tāpēc atgādinām visiem mūsu lasītājiem: esiet atbildīgi!»
Kampaņas laikā AS «Cēsu alus» apbalvos katru simto reģistrējušos atbildīgo autovadītāju ar kasti bezalkoholiskā alus Cēsu Premium 0%.