Odometra rādījums dārgākajam S-MAX
Odometra rādījums lētākajam S-MAX
Vienkāršs piemērs tam, kā negodīgs auto tirgotājs vēlas jūs apkrāpt. Kā liecina otra spēkrata odometra rādījums, tad tā nav taksometru kompānijas politika pārdot automobiļus ar jau «uzlabotu» odometra rādījumu. Tie ir tautā sauktie «perekupi», kas ar maziem ieguldījumiem ļoti lēti iegādātu automobili mēģina padarīt jaunāku un pievilcīgāku nākamajam auto pircējam.
Sarežģītāk ir atrast zaļas Toyota markas automašīnas sludinājumos, jo, kā jau iepriekš minēju, šīs automašīnas ir nomainījušas krāsu uz baltām. Interesanti, ka piedāvājums iegādāties šīs automašīnas ir bijis tik vilinošs, ka sludinājumu serverī nav atrodams neviens aktuāls sludinājums ar baltu Toyota Corolla Verso. Protams, ka vilinošs, jo kā var nepirkt ietilpīgu 2008. gada automobili, kas aprīkots ar gāzes iekārtu un nobraucis «tikai» nedaudz virs 125 000 km 2014. gadā? Vai šis piedāvājums būtu tik pievilcīgs, ja odometra rādījums būtu ar 480-500 tūkstoši kilometru, kas ir šīs automašīnas patiesais nobraukums? Viens piemērs automobilim, kas bijis taksometrs. Šasijas numurs: NMTER16R40R118247
Viss nebeidzas ar pārmaksāšanu automobiļa iegādes brīdī. Sākas ikdienas problēmas un no ierindas iziet visneiedomājamākās lietas – logu tīrītāja motoriņš, durvju slēdzene, logu pacēlājs, kulise jau tik izdilusi, ka grūti atrast pareizo pārnesumu. Nav vērts uzskaitīt mūžīgus piekares remontus vai dzinēja un transmisijas defektus, kas pārsteigs jūs nesagatavotu automobilim ar 125 000 km nobraukumu. Vai automobili ar 500 000km un vairāk nedrīkst pirkt? Drīkst, bet par ievērojami zemāku cenu, jo jārēķinās ar neparedzētiem remontiem, dīkstāvēm bez auto un iespējas palikt uz ceļa. Vēl viens ļoti interesants un aizmirsts fakts – tiek pārmaksāts par automobiļa KASKO prēmijām, jo odometra rādījums tiek ņemts vērā vērtējot spēkratu. Tiesa gan, ka veicot automobiļa pilnīga zuduma izmaksu, apdrošinātājs var pārliecināties par automobiļa patieso stāvokli un nobraukumu, kas dod tiesības izmaksāt mazāku atlīdzību, kura atbilst nobraukta automobiļa faktiskajai vērtībai. Vēl pavisam cits stāsts ir par virsbūves nogurumu, durvju slēdzenēm un eņģēm, kas ir piedzīvojušas ar nobraukumu nesavietojamu atvēršanas un aizvēršanas ciklu skaitu, iespējams, dēļ ražotāja tehnoloģijām neatbilstoši vai nepilnīgi veiktiem virsbūves remontiem.