SCL ir norādījusi, ka tā 2006.gadā Latvijā esot vadījusi kampaņu, kuras mērķis esot bijis kurināt spriedzi latviešu un krievu attiecībās. «Pēc būtības krievi tika vainoti par bezdarbu un citām ekonomikas problēmām,» teikts SCL dokumentos. «Cambridge Analytica» vadītājs Aleksandrs Nikss apstiprināja firmas lomu, sakot, ka tās pētījumos noskaidrots, ka šāda spriedze «ietekmē vēlētāju rīcību».
SCL tīmekļa vietnē norādīts, ka tā 2010.gadā ir sniegusi padomus arī Šleseram un Šķēlem. Viņu vadītā «Par labu Latviju» (PLL), kuras sarakstos togad kandidēja un tika ievēlēts arī pašreizējais premjers Māris Kučinskis (ZZS), īstenoja masīvu priekšvēlēšanu kampaņu, tomēr Saeimas vēlēšanās ieguva tikai astoņus mandātus un valdošajā koalīcijā neiekļuva. Turklāt jau pēc nepilna gada šī Saeima tika atlaista, un 2011.gada rudenī Šķēle vairs nemēģināja iekļūt Saeimā, bet Šlesers - nespēja.
Šķēles kādreizējais padomnieks Mārcis Bendiks, kuram PLL lūgusi skaidrot neveiksmīgā starta cēloņus, paziņojis, ka SCL noslēdza apakšlīgumu par aptauju veikšanu ar sociālo pētījumu aģentūru «Latvijas fakti», tomēr par padarīto darbu nav samaksājusi. Arī kompānijas direktors Aigars Freimanis stāstījis, ka SCL nav samaksājusi par darbu.
«Tas bija amatieriski,» stāstījis Bendiks. «Mums bija ārkārtīgi lielas aizdomas par viņu apgalvojumiem, ka viņi var to paveikt. (..) Viņiem nebija spēju pašiem veikt atbilstošu aptauju,» piebildis Bendiks.
Nikss savukārt paziņoja, ka esot iesniedzis PLL 148 lappušu ziņojumu, turklāt SCL neesot bijusi atbildīga par maksāšanu sabiedriskās domas pētniekiem. Freimanis šādu izteikumu noliedza, sakot, ka līgums bija noslēgts ar SCL. Šlesers šo jautājumu nav komentējis.