Dziedātāja Jāņa Apeiņa lomu skaits tuvojas jau četriem desmitiem, ne mazāk iespaidīga ir arī viņa tehniskā varēšana un mākslinieciskais sniegums, kas opermīļus priecējis ne vien Latvijā, bet arī citās zemēs. Viņš ir viens no vadošajiem Latvijas Nacionālās operas solistiem, kas pērn jo īpaši valdzināja kā elegants un šarmants Eizenšteins Štrausa operetē «Sikspārnis», vīrišķīgs Celtnieks Ešenvalda operā «Iemūrētie», māsu aizstāvošs Valentīns Guno «Fausta» jauniestudējumā un apņēmības pilns Renato Verdi «Masku balles» brīvdabas izrādē Siguldas Opermūzikas svētkos. Jāņa Apeiņa «kroņa loma» ir Oņegins, kas skatītājus līdz sirds dziļumiem aizkustinājusi jau septiņos iestudējumos, tostarp arī vēl pavisam nesen pirmizrādi piedzīvojušajā Aināra Rubiķa un Rēzijas Kalniņas kopīgi veidotajā Čaikovska operas jauniestudējumā.
Eva Bindere ir viena no Latvijas spožākajām vijolniecēm – spilgta soliste, iejūtīga kamermūziķe, temperamentīga orķestru koncertmeistare, arī izcila pedadoģe. Pērn, paralēli intensīvajai koncertdarbībai ārpus dzimtenes, Latvijas klausītājus Eva Bindere uzrunāja gan alternatīvajā kamermūzikas festivālā «Sansusī», kur muzicēja kopā ar izciliem saspēles partneriem - čellisti Kristīni Blaumani un pianistu Reini Zariņu, gan sajūsmināja JVLMA simfoniskā orķestra sezonas atklāšanas koncertā, lieliskā skatuviskā sapratnē kopā ar diriģentu Andri Vecumnieku gaismā ceļot mazzināmo Jēkaba Mediņa Vijolkoncertu. Eva arī pārsteidza ar gluži svaigu tik labi pazīstamā Ludviga van Bēthovena koncerta lasījumu, saspēlējoties ar Andra Pogas vadīto LNSO pavasarī notikušā Baltijas simfoniskā festivāla ietvaros.