Lai sniegtu atbalstu maznodrošinātām daudzbērnu ģimenēm, saldumu un uzkodu ražotāja «Orkla Confectionery&Snacks Latvija» zīmols »Laima» šodien sāks ilggadējo labdarības akciju Vecrīgā, pie »Laimas» pulksteņa, atklājot «Laimas» namiņu, informēja kompānijā.
Foto: Lai palīdzētu maznodrošinātajām ģimenēm, Rīgā atklāj «Laimas» namiņu (18)
Piekto gadu pēc kārtas namiņā cilvēkiem būs iespēja piedalīties labdarības akcijā un palīdzēt piepildīt Latvijas maznodrošināto daudzbērnu ģimeņu bērnu un Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas Onkoloģijas nodaļas mazo pacientu sapņus par Ziemassvētku dāvanām. Šajā gadā »Laimas» namiņā uzņēmums cer sagādāt svētku brīnumu vēl vairāk bērnu nekā pērn, kad tika sarūpētas dāvanas 1000 bērniem visā Latvijā.
»Laimas» namiņš tiks atklāts šodien plkst.11 pie »Laimas» pulksteņa. Pasākumā piedalīsies Latvijas Valsts prezidenta Raimonda Vējoņa kundze Iveta Vējone, kas sarūpēs arī pirmo dāvanu. Savukārt SIA «Orkla Confectionery&Snacks Latvija» sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša un Bērnu slimnīcas fonda valdes priekšsēdētāja Liene Dambiņa informēs par »Laimas» namiņā iepriekšējos gados paveikto darbu un šā gada mērķiem.
Jau vēstīts, ka norvēģu kompānija «Orkla» 2014.gada augustā iegādājās koncernu «NP Foods», bet oktobrī tika pieņemts lēmums apvienot SIA «NP Foods», AS »Laima», AS «Staburadze» un AS «Latfood» vienā uzņēmumā ar nosaukumu «Orkla Confectionery&Snacks Latvija», bet SIA «Spilva» un AS «Gutta» apvienotas uzņēmumā ar nosaukumu SIA «Orkla Foods Latvija».
«Orkla Confectionery&Snacks Latvija» pārstāv šādus produktu zīmolus - »Laima», «Selga», «Staburadze», «Ādažu čipsi» un «Taffel».
«Orkla Confectionery&Snacks Latvija» (iepriekš «NP Foods») apgrozījums 2015.gadā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, pieaudzis par 740 000 eiro un sasniedza 71,6 miljonus eiro, bet koncerna zaudējumi bijuši 1,214 miljoni salīdzinājumā ar 1,107 miljonu eiro peļņu iepriekšējā gadā.