https://youtu.be/6msXAYo3aEM?list=PL934BA17228ACBB24
Ludviga Minkusa «Dons Kihots»
Pēc Servantesa romāna «Dons Kihots» motīviem veidotais uzvedums tiek uzskatīts par vienu no krievu baleta klasikas pērlēm, kas laika gaitā ir piedzīvojis vairākus papildinājumus un iestudējumus. Darbojoties Amerikas Baleta teātrī Barišņikovs ir gan dejojis Basilio lomu, gan arī piedalījies baleta «Dons Kihots» iestudējuma atjaunošanā. Barišņikovs savu versiju balstīja XIX gs. versijā, kuru pats uzskatīja par haotisku, tomēr mīļu. Šī «Dona Kihota» versija ir uzņemta filmā un to ir dejojusi ne viena vien baleta trupa visā pasaulē.
Pēteris Čaikovska «Riekstkodis» kopā ar Dželsiju Kirklendu
«Riekstkodis» bija viens no klasiskajiem baletiem, kuriem Barišņikovs dažus gadus pēc pārcelšanās uz ASV veidoja jaunu horeogrāfiju. Šī izrāde dejotājam atnesa neticamu slavu, 1977.gadā tika izveidota arī televīzijas versija. «Riekstkodis» Barišņikova interpretācijā ir valdzinošs, aizraujošs un maģisks, tas iedvesmoja baletdejotājus vēl vairāku desmitgadu garumā. Barišņikova Princis ir jaunības apņēmības un enerģijas pilns, bet Klāra (Dželsija Kirklenda) – atklāj meitenes pārtapšanu brīnišķīgā sievietē.
Titulloma Igora Stravinska baletā «Apollons Mūsagets»
Stravinskis stāstu par mūzikas dieva Apollona dzimšanu un attiecībām ar trīs nimfām (Terpsihori, Kaliopi un Polihimniju) bija iecerējis kā klasisku, tīru baletu. Iestudējums ir viens no Ņujorkas pilsētas baleta teātra dibinātāja, gruzīnu izcelsmes horeogrāfa Džordža Balančina darbiem. Pēc Balančina teiktā, Apollons ir mežonis, pa pusei cilvēks, kas iegūst cildenumu caur mākslu.