Pircējus - Kiprā reģistrēto uzņēmumu «Claresanto Investments» - pārstāv šveicietis Anselms Oskars Šmuckis. Viņš ilgus gadus strādājis par baņķieri Krievijā. Šmuckis atsakās paskaidrot, kāpēc piekritis maksāt tik daudz, ja publiski pieejamie Čeļabinskas uzņēmuma finanšu rādītāji ir tik slikti. ,,Mēs neesam valsts uzņēmums, bet gan privātie investori. Līdz ar to mēs neatklājam savus darījumus,» norāda Šmuckis.
Kipras uzņēmums, kas Magonim par pirkumu samaksāja 1,2 miljonus eiro, 2014.gada vasarā bija kļuvis par vienīgo «Kundziņsalas austrumu projekta» īpašnieku. Iepriekš šis uzņēmums pastarpināti piederēja «Skonto būve» līdzīpašniekam Ivaram Milleram.
“Kundziņsalas austrumu projekts» ir viens no uzņēmumiem, kas jau ilgstoši plāno attīstīt jaunu terminālu izveidi Kundziņsalā. Savukārt «Latvijas Dzelzceļš» uz plānotajiem termināļiem izbūvēja jaunu sliežu ceļu. Ar to publiski lepojās Magonis, sakot, ka ,,nepieciešams palielināt dzelzceļa caurlaides spēju», ,,ņemot vērā plānus attīstīt jaunu terminālu būvniecību».
Nu šie «termināla būvnieki» - «Claresanto Investments» - oficiāli kļuvuši arī par Magoņa privātā darījuma partneriem. Taču uz «de facto» jautājumu, vai zina, ka «Claresanto Investments» ir īpašnieks «Kundziņsalas austrumu projektā», Magonis atbild: ,,Viņš nevar būt īpašnieks. Tur nav interešu konflikta. Es neticu, ka tas uzņēmums ir kaut kāds īpašnieks tur.»
Šobrīd Magoņa laiks «Latvijas Dzelzceļā» oficiāli ir noslēdzies. Viņu no valsts uzņēmuma valdes priekšsēdētāja amata atbrīvoja uzreiz pēc aizturēšanas. Taču vēl ilgāku laiku Magonis bija «Latvijas Dzelzceļa» prezidents. ,,Ir panākta vienošanās pēc Uģa Magoņa iniciatīvas par darba tiesisko attiecību izbeigšanu. Tas ir noticis pagājušā gada decembrī. Pašreizējā brīdī mums nav nekādas darba tiesiskās attiecības un citas līgumattiecības ar Uģi Magoni,» apstiprina “Latvijas Dzelzceļš» valdes loceklis Edvīns Bērziņš.