/nginx/o/2018/07/28/11069168t1hc437.jpg)
«Uzņēmumiem iesaistoties neauglības ārstēšanas kampaņā, papildus savākti 7261,78 eiro,» informē SIA «ELVI Latvija» komercdirektore Laila Vārtukapteine. «Ziedojumu vākšanas kampaņai, lai palīdzētu ģimenēm, kam diagnosticēta neauglība, pērn pievienojušies 18 dažādu uzņēmumu. No 23.oktobra līdz 10.decembrim, iegādājoties Apsara, Vitamin Performance, Cido, Druva, Lotte Limonāde, Smiltene, Bolero, Baltais, Vichy, Valdo, Värska Original, Siera Nams, Kaija, Latvijas Maiznieks, Marienbāde, Pļavas, Italpasta un Cesvaine produktus un preces, divi centi no katras iegādātās vienības tika novirzīti biedrības «Taureņa efekts» kampaņas fondā.»