Zīmols «Connoisseur» izveidojuši dizainus, izmantojot trīs spēcīgas personas - literatūras klasiķus – Raini, Aspaziju un Aleksandru Čaku.
Foto: Rainis, Aspazija un Čaks ienāk mūsdienu modē (8)
Kā redzams, tie nav klasiķu tipiskie portreti, tie ir stilizēti, ieguvuši laikmetīgākas nianses - projekta autori, realizējot šo ieceri, atsaukušies Raiņa domai - «pastāvēs, kas pārvērtīsies!»
Vizuālo projektu papildina katra autora citāts - Raiņa «pastāvēs, kas pārvērtīsies», Aspazijas «Ikdienā arī ir zelts, tikai atroc!», Čaka «Bij dziļa nakts, kad tu man atmirdzēji, Nu saule mirdz, bet tagad dziesti tu.»
Zīmols vēlas tik mūsdienīgajā pasaulē popularizēt klasiskās vērtības ar jaunām un neparastām idejām. Tā vien šķiet, ka šodienas jaunieši un bērni laikā, kad tik daudz ko spēj sniegt internets un modernās tehnoloģijas, nav īpaši tendēti uz literatūras žanra apgūšanu un grāmatu lasīšanu. Tādēļ arī latviešu literatūras dižgari ir atainoti drīzāk ekscentriski, nevis ierasti, lai vidusmēra jaunietis varētu atpazīt sev pazīstamas zīmolu lietas un izlasīt arī kādu no trāpīgākajiem citātiem.