Šodienas redaktors:
Marina Latiševa
Iesūti ziņu!

Top 10: Latviešu slavenības, kurām virtuāli seko visvairāk cilvēku (27)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Leta/ekrānuzņēmums/AFP

Pamatojoties uz Latvijas slavenību draugu un sekotāju skaitu sociālajos tīklos «Facebook», «Instagram», «Twitter», «Youtube» un «Draugiem», aģentūra «A. W. Olsen & Partners» izveidojusi topu ar sociālajos tīklos populārākajām slavenībām. Piedāvājam Top 10!

Pirmajā vietā ierindojies videoemuārists Stass Davidovs, otrajā basketbolists Kristaps Porziņģis, bet trešajā, ceturtajā un piektajā dziedātāji Markus Riva un Lauris Reiniks, reperis Gacho (Gatis Irbe).

Hokejists Zemgus Girgensons ierindojies sestajā vietā, šovmenis Renārs Zeltiņš, BMX riteņbraucējs Māris Štrombergs, dziedātājs Dons (Arturs Šingirejs) un dīdžejs Toms Grēviņš.

Lūk, Top 10:

  • Videoemuārists Stass Davidovs
  • Basketbolists Kristaps Porziņģis
  • Dziedātājs Markus Riva
  • Dziedātājs Lauris Reiniks
  • Reperis Gacho
  • Hokejists Zemgus Girgensons
  • Šovmenis Renārs Zeltiņš
  • BMX riteņbraucējs Māris Štrombergs
  • Dziedātājs Dons
  • Dīdžejs Toms Grēviņš

«Novērtējums «Celebrity box» atklāja interesantu tendenci, kas ir saistīta ar jaunas slavenību paaudzes veidošanos. Tie ir jaunieši, kas iegūst milzīgu popularitāti ar darbību internetā. Viņi raksta emuārus, veido iedvesmojošus profilus sociālajos tīklos. Piemēram, videoemuārists Stass Davidovs ir kļuvis slavens ar «YouTube» populāro raidījumu «This is Хорошо». Tieši šī jaunā veida slavenības mūsu sarakstā atrodas plecu pie pleca, bet dažkārt pat izspiež ievērojamās personas, ko esam pieraduši redzēt fotoreportāžās no visizsmalcinātākajiem saviesīgajiem pasākumiem,» norāda projekta «Celebrity box» direktore un sabiedrisko attiecību aģentūras «A. W. Olsen & Partners» partnere Olga Kazaka.

Reitinga «Celebrity box» analīze liecina, ka daudzām sabiedrībā pazīstamām personām parastais Facebook profils jau ir par šauru, jo vienam lietotājam nevar būt vairāk par 5000 «draugu». Tāpēc dažas Latvijas slavenības sāk veidot oficiālās lapas, kam var būt neierobežots skaits sekotāju. Turklāt populāras personas, kas vēlas būt liela skaita sociālo tīklu lietotāju uzmanības lokā, ne vien cenšas saziņai izmantot jau daudziem pierastos Facebook, Draugiem un Twitter, bet arī aktīvi apgūst Instagram.

šeit

Komentāri (27)
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu