Līdz šim, lai turpinātu darbu skolā pēc diviem intensīviem mācību gadiem, Iespējamās misijas absolventiem bija nepieciešams iegūt arī formālu skolotāja kvalifikāciju, lai gan vismaz 650 akadēmiskās stundas veltītas, lai apgūtu mācīšanas un vadības prasmes, un iegūta pedagoģiskā prakse vismaz 1000 akadēmisko stundu apjomā. Līdz šim gandrīz puse absolventu ir veltījuši laiku un resursus, lai šo formalitāti nokārtotu un turpinātu darbu skolā.
Iespējamās misijas direktors Mārtiņš Kālis norāda: «Iespējamās misijas Līderības attīstības programmas formalizēšana ir Iespējamās misijas plašāka novērtēšana. Programmas dalībniekiem un absolventiem tas rada sajūtu, ka ieguldītais darbs tiek novērtēts arī valstiskā līmenī. Ceru, ka tas motivēs vēl vairāk augstskolu absolventus kļūt par programmas dalībniekiem, lai apgūtu mācīšanās, mācīšanas un vadības prasmes, saņemtu profesionālu atbalstu un iedvesmotu bērnus mācīties!»
«Ziņu par Iespējamās misijas Līderības attīstības programmas formalizēšanu uzņēmu ar neslēptu prieku,» atzīst Valdis Zuters, Iespējamās misijas skolotājs Tukuma Raiņa ģimnāzijā. «Tuvākos gadus es noteikti plānoju palikt skolā. Tā kā mērķi saistībā ar fizikas mācīšanu skolā un vispār fizikas izglītību Latvijā man ir ļoti augsti, tad mani iepriecina, ka laiks, ko citādi būtu jāvelta skolotāja formālās izglītības iegūšanai, es varēšu uzreiz veltīt šo mērķu aktīvai īstenošanai.»