Šodienas redaktors:
Kārlis Melngalvis

«Greja piecdesmit nokrāsu» kases ieņēmumi sasniedz simtiem miljonus (33)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: AP/Scanpix

Erotiskā bestsellera «Fifty Shades of Grey» («Greja piecdesmit nokrāsas») ekranizācijas ieņēmumi no biļešu pārdošanas kinoteātros pirmajā nedēļas nogalē sasnieguši 240 miljonus ASV dolāru (211 miljonus eiro).

ASV un Kanādā kinolente nopelnījusi 81,7 miljonus dolāru (71,8 miljonus eiro), savukārt citviet pasaulē guvusi kases ieņēmumus 158 miljonu dolāru (138,8 miljonu eiro) apmērā.

Kinostudijas «Universal Pictures» pārstāvis Niks Karpo sacīja, ka par filmas finansiālajiem panākumiem jāpateicas iznākšanas datumam, kas sakrita ar Svētā Valentīna dienu, kā arī lielajai interesei par filmu.

Kā jau ziņots, sestdien kinoteātrī «Forum Cinemas» demonstrēto filmu «Greja piecdesmit nokrāsas» apmeklēja aptuveni 7000 skatītāju, kas ir kinoteātra vēsturē lielākais skatītāju skaits. Filma tika izrādīta 24 seansos, uz kuriem aptuveni 70% biļešu bija izpirktas iepriekšpārdošanā.

Filmas «pirmizrāde» pagājušonedēļ notika Berlīnes starptautiskajā kinofestivālā, lai arī dažas stundas pirms tam sākās filmas izrādīšana kinoteātros.

Kinolentē galvenās lomas spēlē amerikāņu aktrise Dakota Džonsone un īru aktieris Džeimijs Dornans.

Filmas boikotu pieprasīja vairākas aktīvistu grupas, kuras uzskata, ka kinolentē slavināta vardarbība pret sievietēm. Tikmēr citi uz filmas iznākšanu raugās kā labu iespēju nopelnīt. »«Greja piecdesmit nokrāsas» ir kultūras fenomens, kas atstājis vislielāko iespaidu uz seksa rotaļlietu industriju,» sacīja intīmpreču veikalu ķēdes «Babeland» līdzdibinātāja Klēra Kavana. Viņas veikalu preču klāstam nesen pievienotas 20 «Greja piecdesmit nokrāsu» iedvesmotas lietas.

Iznācis arī «Greja piecdesmit nokrāsu» vīns, apakšveļa un pat roku dzelžos saslēgts spēļu lācītis.

Savukārt britu būvmateriālu veikalu ķēde «B&Q» pirms filmas iznākšanas lūgusi darbiniekiem sagatavoties, ka pircēji «Greja piecdesmit nokrāsu» ietekmē varētu meklēt virvi un līmlenti, liecina internetā nopludināts e-pasts.

«Visi darbinieki aicināti iepazīties ar «Greja piecdesmit nokrāsu» saturu, izlasot grāmatu vai noskatoties filmu,» teikts ziņojumā.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu