Akcijas dalībnieki caur savu personīgo piemēru parāda – lai sasniegtu mērķi, ir svarīgi ne tikai to apzināties, bet arī aktīvi darboties ceļā uz vēlamo rezultātu.
Izdevniecības Ir galvenā redaktore Nellija Ločmele Iespējamo misiju uzskata par jaudīgu rīku Latvijas izglītības sistēmas uzlabošanai. Viņa ar Olaines 1. vidusskolas 11. klases skolēniem runās par to, kā atpazīt uzticamu un neuzticamu saturu medijos. Viņa uzsver: «Mediji lielā mērā veido priekšstatu par pasauli mums apkārt. Mēs neēdam iepuvušu maizi, bet diemžēl atšķirt iepuvušu informāciju ir grūtāk. Uzskatu, ka tas jāmāca jau skolā, tāpēc runāšu ar jauniešiem par to.»
Agnese Kleina, grāmatžurnāla «Benji Knewman» galvenā redaktore, kura pasniegs mācību stundu par modes mārketingu Rīgas Tūrisma un radošo industriju tehnikumā, stāsta, ka pati labi atceras savas izjūtas skolas laikā: «Apjukums un jautājumi par savu nākotni, uz kuriem nav atbildes. Protams, katram pašam jāatrod un jānoiet savs ceļš, tomēr, ja es varu dalīties ar ceļazīmēm, tad man tas ir jādara.»
Savukārt Inese Zandere, kura kā bērnu literatūras autore un izdevēja, skolās ar bērniem tiekas regulāri uzsver, ka: «Personiska saskarsme patiešām iedvesmo – turklāt abas puses. «Dzīvs rakstnieks» ir viens no labiem tiltiem uz grāmatu.» Par programmu viņa saka: «Iespējamā misija darbojas jau pietiekami ilgi, un mani novērojumi ir, ka jaunie skolotāji, misijas dalībnieki, ir pamazām izveidojuši ap sevi tādu progresīvas aktivitātes zonu, kas nu jau spēj ietekmēt priekšstatu par to, kādai mūsdienās jābūt skolai. Un es ar viņiem solidarizējos.» Šoreiz dzejniece viesosies Ozolnieku vidusskolas 6. klasē.
Paralēli akcijai, līdz 3. martam turpinās pietikšanās «Iespējamās misijas» izglītības programmai, kur aicināti pieteikties dažādu specialitāšu zinoši un mērķtiecīgi pēdējā kursa studenti, augstskolu absolventi un jaunie profesionāļi, kuri vēlas kļūt par iedvesmojošiem skolotājiem un nākotnes līderiem, ietekmēt sabiedrības nākotni un vienlaikus sekmēt personīgās karjeras izaugsmi.