Aktrise Merilina Monro ir mirusi jau 53 gadus, taču Holivudā viņa joprojām ir pati «karstākā» jeb populārākā blondīne. Pat tagad populārā melnbalto filmu aktrise tiek izvēlēta par kāda zīmola reklāmas seju.
Joprojām «karsta»! Merilina Monro atgriežas ar vērienu (15)
Kosmētikas zīmols «Max Factor» ir paziņojis, ka Merilina Monro būs jaunās kosmētikas līnijas «seja», neskatoties uz to, ka viņa nomira 1962.gadā, vēsta «Daily Mail».
Reklāmās tiks parādītas vairākas kādreizējās Merilinas Monro lomas un uzsvars tiks likts uz to, kādu un cik daudz kosmētiku viņa toreiz lietojusi.
Tieši Makss Faktors (Max Factor) pārvērta Normu Džīnu (Norma Jeane) Merilinā Monro, piešķirot viņai ikonisku skaistumu, kas iekaroja sirdis visā pasaulē. Tagad Max Factor atsauc atmiņā šo fantastisko stāstu.
Merilina Monro mēdza teikt: «Lūkojoties ārā pa logu Holivudas naktī, bieži domāju, ka noteikti ir tūkstošiem meiteņu, kuras tāpat kā es vientuļi sēž, skatās laukā pa logu un sapņo kļūt par kinozvaigznēm. Bet man viņas ir vienaldzīgas. Jo es sapņošu viscītīgāk.» Ar Maksa Faktora palīdzību, kurš Normai Džīnai dāvāja maksimāli valdzinošas pārvērtības, padarot viņu par satriecošo Merilinu Monro, nekas vairs nespēja viņu atturēt no savu sapņu piepildīšanas.
Merilina atspoguļo ļoti daudz no tā, kas iedvesmo «Max Factor» un tā starptautisko pasaules veiksmīgāko grima mākslinieku tīklu. Viņa iekaroja miljoniem siržu visā pasaulē un turpina iedvesmot arī mūsdienu sievietes. Viņa ticēja valdzinājumam. Viņa ir īsta valdzinājuma ikona.
2014.gadā par «Max Factor» reklāmas kampaņas seju tika izvēlēta aktrise Gvineta Paltrova, toreiz aktrise centās attēlot Holivudas filmu zvaigzni Odriju Hepbērnu.