Amerikāņu dziedātājs Prinss izdzēsis savus sociālo tīklu kontus, kuros bez liela entuziasma bija mēģinājis reklamēt savus jaunākos albumus.
Prinss dzēš sociālo tīklu kontus (7)
Otrdienas vakarā tika izdzēsts Prinsa tvitera un «Facebook» konts, bet no dziedātāja «YouTube» kanāla tika izņemti gandrīz visi video.
Tomēr septembrī izlaistie albumi «Art Official Age» un «Plectrumelectrum» joprojām ir pieejami straumēšanas pakalpojumā «Spotify».
Prinss reģistrējās sociālajos tīklos, lai reklamētu abus albumus, taču pat necentās slēpt savu intereses trūkumu. Pēc pievienošanās «Facebook» dziedātājs paziņoja par publisku jautājumu un atbilžu sesiju. Fani vairākas stundas iesūtīja savus jautājumus, taču galu galā Prinss atbildēja tikai uz vienu tehniska rakstura jautājumu, publicējot saiti uz kādu rakstu.
Hita «Purple Rain» autora nostāja ir pretrunā ar visām mūsdienu mūzikas zvaigznēm, kas dalību sociālajos tīklos uzskata par neatņemamu sastāvdaļu komunikācijā ar faniem.
Prinss vairākkārt nostājies pret mūzikas industrijas noteikumiem. Pirms gandrīz 20 gadiem viņš nomainīja savu vārdu uz simbolu, tādējādi atbrīvojoties no viņam neizdevīgiem līguma nosacījumiem ar ierakstu kompāniju «Warner Bros».
Taču šogad viņš no jauna pievienojās ierakstu kompānijai, lai izdotu abus jaunākos albumus.
«Internetam ir pienākušas beigas,» pirms četriem gadiem paziņoja Prinss. «Es nesaprotu, kāpēc man vajadzētu dot manu jauno mūziku [interneta veikalam] «iTunes» vai kādam citam. Man par to iepriekš nemaksā, un tad vēl paliek dusmīgi, ka nevar to dabūt.»
«Internets ir līdzīgs MTV. Vienā brīdī MTV bija aktuāls, bet citā novecojis. Jebkurā gadījumā visi šie datori un digitālie rīki nav labi. Tie tikai piepilda tavu galvu ar cipariem, un tas tev nevar nākt par labu,» viņš teica.