Koncerta programmā Sergeja Rahmaņinova prelūdijas klavierēm, romance „ Noslēpumainās nakts klusumā» Vestarda Šimkus transkripcijā klavierēm, Otrā klaviersonāte un Variācijas par Šopēna tēmu.
Vestards Šimkus: «Šis albums ir pilns nostalģijas. Daudziem no mums Sergeja Rahmaņinova klaviermūzika asociējas ar virtuozitāti, ko jo sevišķi izteiksmīgu dara bezgala garās melodiskās virknes, kas klavierkoncertu noslēgumā nereti uzdzirksteļo fantastiskā salūtā. Un solo albumā, bez šaubām, atrodams tas pats. Tomēr, gatavodams šo programmu, es tur uztaustīju dziļu, melanholisku un izteikti poētisku ilgošanos pēc ainavas, atmiņām un izjūtām. Labāku ieraksta vietu par koncertzāli Historisches Reitstadel of Neumarkt mēs nebūtu varējuši vēlēties. Prieks – ne vien par brīnišķīgajām Steinway klavierēm, bet arī par zāles akustiku, kas skanējumam piešķīra unikālu un plūstošu starojumu, ko ierakstā ieglabājusi tik lieliskā skaņotāju komanda.»
Rahmaņinova otrā prelūdiju burtnīca ar 13 prelūdijām, kas parādās 1910. gadā, atšķiras ar sarežģītāku mūzikas valodu un mežģīņotu faktūru. Piemēram, prelūdiju Op. 32, No. 10 iedvesmojusi Rahmaņinova redzētā šveiciešu gleznotāja Arnolda Bēklina glezna «Atgriešanās’’.
Rahmaņinovs atstājis ap 80 romanču, kur ģeniālais komponista talants izpaudies jo sevišķi spilgti. Romancē «Noslēpumainās nakts klusumā» izmantots Arkādija Feta dzejolis.