Pēc incidenta Siguldā, kad, uzsēžoties uz platformas, pamatīgi sasvēries Siguldas gaisa trošu vagoniņš, pasažieriem par braucienu atgriezta nauda.
Negadījums Siguldā: aicina atsaukties neveiksmīgā reisa pasažierus (23)
Kā norāda SIA «LGK atrakcijas» mārketinga speciāliste Baiba Īvāne, uzņēmums aicina pārējos šī reisa pasažierus atsaukties un vērsties uzņēmumā pēc kompensācijas.
Īvāne skaidro, ka pēc notikušā tiks veiktas instruktāžas vagoniņa pavadonēm un tehniskajiem darbiniekiem, lai uzlabotu klientu apkalpošanu, un šādas situācijas neatkārtotos.
Īvāne informē, ka konstatētais tehniskais iemesls bija nepilnības vadības programmatūrā, vagoniņu paceļot 20 centimetru augstāk, kas radīja varbūtību vagoniņa aizsarggumijai aizķerties aiz iekāpšanas platformas. Kļūda procedūrā tika novērsta.
Kā ziņots, SIA «LGK atrakcijas» Siguldas vagoniņa vadītājs Pēteris Pastars portālam «Apollo» pastāstīja - Siguldas gaisa trošu vagoniņš sestdien pēc incidenta atsācis strādāt, jo šajā laika posmā tika atklāta un novērsta kļūda programmatūrā.
Uzņēmuma pārstāvis uzsver, ka šis ir pirmais tāda veida gadījums gaisa trošu vagoniņa pastāvēšanas vēsturē.
Vaicāts, vai tomēr nebija pārsteidzīgi ļaut tam atsākt darbu vien stundu pēc incidenta, Pastars uzsvēra, ka kļūda tika konstatēta, veikta pārbaude, nomainīts izsistais stikls, kā arī veikti divi izmēģinājuma braucieni, kas liecināja, ka viss ir kārtībā, tāpēc pieņemts lēmums par darbības atsākšanu.
Runājot par plānotajām preventīvajām darbībām turpmāk, Pastars paskaidroja, ka vēl pirms incidenta bija plānots veikt programmatūras atjaunošanu. Darbus plānots veikt ziemā. Pastars norādīja, ka pašreizējā programmatūra ir 12 gadus veca.
Viņš norādīja, ka tiks mainītas arī trošu vagoniņa drošības gumijas, lai novērstu iespējamību, ka vagoniņš varētu uzsēsties uz perona, kā tas noticis sestdien.
Viņš uzsvēra, ka notikušais ir «viens gadījums no miljona».