Ja «Hyundai Rotem» piedāvājums tiktu vērtēts pēc būtības, visticamāk, ka tieši «Hyundai Rotem» piedāvājumu nāktos atzīt par saimnieciski visizdevīgāko, taču, iespējams, kāds to ļoti nevēlējās, skaidro Vū. Tomēr konkrētajā gadījumā Iepirkuma komisija atradusi formālu, juridiski apšaubāmu iemeslu, lai uzņēmumu diskvalificētu.
Viņš skaidro, ka nolikums kopā paredzēja, lielākais, 1000 punktus, no kuriem 790 varēja iegūt par finanšu piedāvājumu, bet atlikušos 210 punktus - par tehnisko.
Vū arī norāda, ka PV valdes priekšsēdētājs Arta Birkmaņa publiski paustā gada nomas maksa par visām vienībām 10 miljoni eiro būtu pareiza, ja runa būtu par «Hyundai Rotem» piedāvājumu. Nomas iepirkuma piedāvājumu atvēršana bijusi publiska, un cenas bija publiski pieejama informācija. Izvēloties «Stadler» piedāvājumu, ikgadējā nomas maksa būs 15 miljoni eiro. «Šeit rodas jautājums, vai Birkmaņa kungs apzināti maldina sabiedrību vai arī ir viņam ir zināms kāds cits izcenojums no «Stadler» puses?» retoriski vaicā uzņēmuma pārstāvis.
Viņš skaidro, ka, pēc publiski pieejamās informācijas, «Hyundai Rotem» piedāvājumā visu vienību nomaksas maksa 15 gadu periodā bija 157 miljoni, bet «Stadler» - 228 miljoni eiro. Kā iepriekš ziņots, PV apgalvo, ka «Stadler» nomas maksa būs 150 miljoni eiro. «Hyundai Rotem» sava piedāvājumu cenu esot veidojis, pamatojoties uz starptautisko tirgus cenu un kompānijas mērķiem nostiprināt pārstāvniecību Eiropā. «Mūsuprāt, «Stadler» piedāvātā cena, kā to arī apliecina Igaunijas iepirkums, ir nepamatoti augsta. Neskatoties uz to, ka Igaunijā bija piesaistīts Eiropas Savienības finansējums vilcienu pirkumam, bet Latvijas gadījumā ir noma, arī tad sadārdzinājumam nevajadzētu būt tik apjomīgam, skaidro Vū.