Turklāt sabiedrība ir dažāda – ar atšķirīgām interesēm, vērtībām un kompetenci. Tāpēc nav nekāda pamata iedomāties - ja man nepatīk kāds politiķis, ja es nevaru ciest to, ko viņš saka un dara, ja man nepatīk viņa draugi, tad viņš ir muļķis un vēlētāji, kas tomēr par tādu ir nobalsojuši, skaidra lieta, ir nozombēti ar reklāmu.
Bez reklāmas ir vēl daudz citu faktoru, reputāciju ieskaitot. Un jāatzīst, ka Grigules reputācija, lai kā tas satrauc viņas oponentus, viņas elektorātā ir gana pozitīva. Tā ir iegūta, piemēram, regulāri tiekoties ar vēlētājiem, runājot viņiem saprotamā valodā, nevis pārspriežot «kapacitātes palielināšanu» vai «fiskālo konsolidāciju» (kaut ir arī visiem zināms piemērs par panākumu gūšanu ar tieši šādu leksiku - bet tā ir cita auditorija).
Latvijā ir grūti iegūt sabiedrības lielākās daļas atbalstu, patlaban politikā arī nav cilvēku, kurus varētu dēvēt par nācijas līderiem. Taču kompetents politiķis var iegūt noteiktas vēlētāju daļas atbalstu, ja spēj uzrunāt šo daļu, nevis mēģina izpatikt cilvēkiem, kas visticamāk uz vēlēšanām nemaz neaiziet vai arī kuriem jau ir savs stingrs, skaidrs viedoklis.
Taču reputāciju var iegūt tikai ilgākā laikā, ne jau dažos mēnešos pirms vēlēšanām. Un nekāda reklāma te nepalīdzēs - kā nepalīdzēja Žagaram un viņa partijai, kuras reputāciju veidoja ne tikai paši deputātu kandidāti, bet arī partijas līderis Einars Repše. Baidos, ka vismaz patlaban nekāda reklāma nevar palīdzēt cilvēkam ar tādu reputāciju, un, lai situācija mainītos, nepieciešams paveikt kaut ko patiešām revolucionāru vai vismaz aizraujoši novatorisku. Citādāk reklāmistiem var nākties audzināt, informēt (vai zombēt – kā nu kuram patīk) cilvēkus tikpat ilgi kā Mozum vadāt savus izredzētos pa tuksnesi.